Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه قطری از عملکرد صبری لموشی در الدحیل انتقاد کرده است

صبری لموشی این فصل موفق نشد عمکلرد چندان موفقی با الدحیل داشته باشد.

به گزارش طرفداری، نشریه الشرق قطر امروز در گزارشی به ناکامی الدحیل در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا و رقابت های داخلی قطر پرداخت و لموشی را فرد مناسبی برای این تیم ندانست.

الدحیل در این فصل علی کریمی هافبک ایرانی را در ترکیب خود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه قطری درباره بحران این تیم نوشت:

الدحیل در این فصل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و این اولین بحران لموشی بود. او نتوانست به مراحل بعد راه پیدا کند. این تنها ناکامی الدحیل لموشی نبود چون در لیگ هم دوم شد و نتوانست قهرمانی را کسب کند. در رقابت های امیر قطر و جام حذفی هم جامی نگرفت تا پرونده ناکامی بزرگ لموشی در الدحیل کامل شود.

لموشی ثابت کرد فرد مناسبی برای مربیگری در الدحیل نیست و باید سران باشگاه تا چند روز آینده درباره آینده او تصمیم بگیرند. همچنین باید باشگاه الدحیل درباره لژیونرهای تیم نیز تجدیدنظر کند.

کریمی به صورت قرضی از باشگاه قطر برای مدت نیم فصل راهی الدحیل شده بود و اکنون با اتمام قرارداد قرضی اش باید به قطر برگردد. استقلال در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا به عنوان صدرنشین گروه به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و اولین بحران الدحیل را شاگردان مجیدی خلق کردند.

اخبار داغ 

تجاوز پدر بابک خرمدین به دخترش آرزو / اعترافاتش دروغ است + فیلم گفتگوی اختصاصی جادوگر، سلطان را پشت سر گذاشت / نتایج تیم منتخب قرن (7) فیلمی که هواداران پرسپولیس رو کردند؛ چرا شجاعیان محروم نشد؟ بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی پانزدهم؛ پایان افسانه شکست ناپذیری پرسپولیس با معجزه حجازی برادر پل پوگبا: امیدوارم بارسلونا برادرم را به خدمت بگیرد وضعیت درختچه بونسای آاس رم پس از حمله پدر اسکاماکا به کمپ تمرینی باشگاه / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۶۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت هیئت حماس از قاهره برای تکمیل رایزنی‌ها

رهبری حماس طی پیامی به گروههای مقاومت فلسطین موضع این جنبش درباره مذاکرات قاهره را تشریح کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رهبری حماس طی پیامی به گروههای مقاومت فلسطین به تشریح  مواضع این جنبش درباره مذاکرات قاهره برای رسیدن به آتش بس در غزه پرداخت. 

در این پیام آمده است: هیئت حماس به قاهره رفت و در آخرین پیشنهادی که به جنبش ارائه شد، درباره چندین موضوع مشورت و رایزنی کرد.

این هیئت به توضیحات و نقطه نظرات میانجیگران مصری و قطری در خصوص جزئیات پیشنهاد اخیر گوش فرا داد.

 هیئت حماس برای تکمیل رایزنی‌ها درباره پیشنهاد اخیر درباره آتش بس قاهره را ترک خواهد کرد.

پیش از این «سامی ابوزهری» یکی از رهبران حماس اعلام کرده بود: ما همچنان در حال بررسی پاسخ رژیم صهیونیستی به موضع حماس که از طریق میانجی‌ها دریافت شد هستیم و هنوز برای تصمیم‌گیری جهت پاسخ به آن زود است.

ابوزهری تأکید کرد: جنبش حماس هرگز هیچ توافقی را که شامل توقف کامل تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه نباشد، نخواهد پذیرفت.

وی گفت: حماس به برادران مصری و قطری اطمینان داده است که برای دستیابی به توافق جدی است اما تسلیم هیچ فشار آمریکایی نخواهد شد.

هیئتی از حماس به قاهره می‌رودحماس: تسلیم هیچ فشار آمریکایی در مذاکرات نمی‌شویمرسانه عبری طرح جدید پیشنهادی به حماس را رسانه‌ای کردحماس: هیچ پیشنهادی جز آتش‌بس در غزه را نمی پذیریم
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت هیئت حماس از قاهره برای تکمیل رایزنی‌ها
  • انتقاد کم سابقه خبرگزاری دولت از مرکز پژوهش‌های مجلس
  • بازتاب قهرمانی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • بازتاب سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • اسم عبدالکریم حسن عوض شد؛ من را کیمو صدا کنید!
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • ماجراجویی تراکتور و سپاهان بدون حضور سرخابی ها؛ جامی برای فرار از بحران و انتقاد
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»