Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حجت‌الاسلام  سید عمران حسینی نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با دعوت به رعایت تقوا و دوری از گناه معصیت، حفظ آبروی افراد را از مصادیق تقوا دانست و با بیان اینکه آبروی انسان مهمترین سرمایه اوست، اظهار داشت: هر کسی علیه مؤمنی سخنی بگوید و قصدش عیب‌جویی از او و ریختن آبرویش باشد و بخواهد او را از چشم مردم بیندازد، خداوند او را از ولایت خود خارج مى‌کند و تحت سرپرستى شیطان قرار مى‌دهد؛ ولى شیطان هم او را نمى‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه مال، جان و آبروی مؤمن محترم است و حرمت غیبت، تهمت و ... برای حفظ آبروی انسان است، گفت: انتخابات نباید بهانه‌ای برای بازی با آبروی کاندیداها باشد و کاندیداها هم باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

خطیب نماز جمعه سلطانیه به جایگاه ویژه و حساس ریاست جمهوری در ایران اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: رئیس جمهور پر مشغله‌ترین و پر مسؤولیت‌ترین مدیریت را در کشور در اختیار دارد و بر خلاف ادعاها بیشترین اختیارات را نیز دارد و تقریبا همه مراکز مدیریتی در اختیار اوست و آنهایی که ادعا دارند رئیس جمهور اختیاری ندارد، برای کاندیدا شدن صف کشیده بودند.

وی تصریح کرد: ۸۴ درصد بودجه و ۵۰ درصد اقتصاد بصورت مستقیم و ۸۰ درصد اقتصاد بصورت غیر مستقیم در اختیار رئیس جمهور است.

 حسینی نسب به بررسی معیارهای شناخت کاندیدای اصلح پرداخت و با بیان اینکه اولین راه شناخت کاندیدای اصلح، موضع صریح او درباره فتنه و فتنه گران ۸۸ است، افزود: فتنه خط قرمز است و هر کاندیدایی که مورد حمایت فتنه گران باشد، باید نسبت به حساس بود.

و با بیان اینکه مردم مَداری یکی از شاخصه‌های کاندیدای اصلح است و در جبهه انقلاب در زمان تبلیغات باید حرف مردم بیان شود، اضافه کرد: رأی مردم باید به سمت کاندیدایی باشد که از حنجره‌اش، صدای مردم شنیده می‌شود.

خطیب نماز جمعه سلطانیه به احزاب و جریان‌های انقلابی توصیه کرد که نباید در جامعه ذهنیت ایجاد کرد که نامزد جبهه انقلاب منحصر به انقلابیون و حزب اللهی‌هاست و دیگران بروند برای خود نامزد دیگری پیدا کنند، افزود: کاندیدای جبهه انقلاب متعلق به همه مردم است.

وی با بیان اینکه انتخابات جای شعار و وعده و بعد فراموش کردن وعده‌ها بعد از رای آوردن نیست بلکه کاندیداها باید برای بهبود وضعیت اقتصادی و فرهنگی کشور برنامه داشته باشند، تصریح کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری باید برنامه علمی (کارشناسی شده) و عملی (قابل اجرا) داشته باشند.

امام جمعه سلطانیه به مذاکرات وین برای احیای برجام اشاره کرد و با بیان اینکه این مذاکرات از ۱۳ فروردین آغاز شده و هر روز اخبار مختلف به گوش می‌رسد، خاطر نشان کرد: اینکه ایران به آمریکا اجازه ورود به مذاکرات نداده، اقدامی غرورانگیز است اما قطعا آمریکا در صدد تحمیل نظرات خود از طریق کشورهایی اروپایی است و لذا مذاکره کنندگان ما باید مراقبت باشند.

وی با بیان اینکه مذاکرات دو محور دارد و محور اول اینکه آمریکا کدام تحریم‌ها را لغو کند و محور دوم اینکه ایران چگونه به برجام برگردد و در این باره سیاست ایران قبلا توسط مقام معظم رهبری صریح و روشن بیان شده و آمریکا باید همه تحریم‌ها را لغو کند و ایران راستی آزمایی کند، افزود: غربی‌ها در نظر دارند تحریم‌های متن برجام و دوره ترامپ را و نه همه تحریم‌ها را تعلیق کند و نه لغو و لذا دو مشکل اساسی در مذاکرات وجود دارد. 

حسینی نسب با تصریح به اینکه بر خلاف ادعای مسؤولان دولتی ساختار تحریم‌ها همچنان باقی است و فرو نریخته و حتی آمریکا گفته اختلافات باقی است، افزود: ایران از لغو همه تحریم‌ها استقبال می‌کند اما نباید در آستانه انتخابات، لغو دروغین تحریم‌ها به جامعه القا شود. 

وی رها شدن بازار و گرانی‌ها را، نتیجه خوش بینی و اعتماد به دشمن و منتظر توافق وین بودن دانست و با بیان اینکه ظاهرا دولت هم مثل مردم منتظر اتمام دوره خود است و در دو ماه گذشته از سال ۱۴۰۰ روغن، مرغ، خودرو، سیمان گران شده است،  تصریح کرد: یکی از عجائب دولت این است وقتی اعلام می‌کند فلان جنس یا کالا گران نمی‌شود، اتفاقا همان کالا گران می‌شود.

امام جمعه سلطانیه با یادآوری دشمنی دشمنان، از صدا و سیما به خاطر تولید و پخش زندگی دانشمند هسته‌ای شهید مجید شهریاری که گوشه‌ای از جنایات دشمنان را در ترور دانشمندان هسته‌ای به نمایش می‌گذارد، تشکر کرد و افزود: مذاکره کنندگان بدانند که جنتلمن‌های پشت میز مذاکره همان تروریست‌هایی هستند که هم شهید سلیمانی، هم شهدای هسته‌ای را ترور کردند، هم فعالیت هسته‌ای ما را چند سال متوقف کردند.

وی در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی اذعان داشت: با مقاومت فلسطین، رژیم صهیونیستی بار دیگر شکست خورد. 

خطیب جمعه سلطانیه با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر  پس از ۵۷۸ روز اشغال افزود: عملیات غرورآفرین فتح خرمشهر الگوی مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است.

 انتهای پیام/73002/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه سلطانیه مذاکرات وین کاندیداها جنتلمن تروریست جمعه سلطانیه تحریم ها هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری

خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری و پرداخت مبلغی به خانوارها جعلی است.

به گزارش ایسنا، خبری با عنوان فعال شدن دهک ریاست جمهوری در فضای مجازی دقایقی است که به نقل از این خبرگزاری منتشر و لینکی هم برای ورود شهروندان معرفی شده است، اما این خبر واقعیت نداشته و جعلی است و ایسنا نیز چنین خبری را منتشر نکرده است.

مردم از باز کردن این لینک خودداری کنند.

این برای چند بار است که سودجویان و کلاهبرداران به‌دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند