Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-02@02:06:14 GMT

اقتصاد گردشگری در استان رونق می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۶۴۱۴

اقتصاد گردشگری در استان رونق می‌گیرد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران احمد حسین زادگان در جلسه شورای اداری استان مازندران در اردوگاه کشوری شهید میرزا کوچک خان رامسر برگزار شد، با اشاره به انتخاب ساری به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو، افزود: در گذشته کم تحرکی سبب گرفتن فرصت‌های خاص توسعه گردشگری از استان‌ها شد و پیشنهاد انتخاب ساری به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در اجلاس کشورهای عضو اکو مطرح و مازندران به عنوان مرکز گردشگری انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در استان مازندران هر شهرستان مختصات خاص خود در بخش گردشگری را دارد، افزود: برای ایجاد شور و نشاط بین مردم در شهرستان‌های مختلف استان مازندران جشنواره‌های مختلف برگزار شود.

 

حسین زادگان تصریح کرد: مراسم آئینی و جشنواره‌های مختلف با محوریت پایتخت گردشگری عضو اکو انجام و فرصت ملی و استانی باید برجسته شده تا اثرات اقتصادی در جذب گردشگر و توریست عملیاتی شود.

 

وی با اشاره به اینکه بنادر و فرودگاه‌ها ظرفیت مناسبی دارند که باید برجسته و معرفی شوند افزود: میراث فرهنگی غنی و طبیعت بی بدیلی داریم که باید برجسته سازی شود.

 

نماینده عالی دولت در استان مازندران درباره مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خرداد ۱۴۰۰ گفت: برای پیشبرد اهداف انتخابات ساز و کار آن فراهم و با ایجاد امید بین مردم مشارکت عمومی بالا رود.

 

وی درباره سیاه نمایی رسانه‌های معاند جهت تضعیف انتخابات در ایران افزود: هدف این شبکه‌ها شکست نظام است و باید هوشیار باشیم.

 

استاندار مازندران خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: بیش از گذشته در روابط با مردم تکریم و عزت داشته و سرعت در کار با حذف بروکراسی اداری و اقناء سازی مردم از طریق تریبون‌ها عملیاتی شود.

 

وی افزود: مدیران در انتخابات حق دخالت در انتخاب، حمایت و سخنرانی کردن برای کاندیدها را ندارند.

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: گردشگری کشورهای اکو کرونا بوروکراسی استان مازندران عضو اکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۶۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران

دریافت 56 MB کد خبر 6093392

دیگر خبرها

  • مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است
  • دنبال رونق تجارت خارجی در مازندران هستیم
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • صادرات ۸۰ میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران
  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • رونمایی از سکوهای زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران
  • تله‌کابین می‌تواند به رونق گردشگری کرمانشاه کمک کند