Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:12:42 GMT

کشتی‌گیران کرمانشاهی در جام تختی ۵ مدال رنگارنگ کسب کردند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۶۴۵۵

کشتی‌گیران کرمانشاهی در جام تختی ۵ مدال رنگارنگ کسب کردند

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و یکمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی و آزاد جام جهان پهلوان تختی به ترتیب چهارشنبه و پنج شنبه ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شد.

خیرالله قهرمانی در وزن ۶۵ کیلوگرم، حامد رشیدی و سبحان یاری در ۷۴ کیلوگرم، بهمن تیموری و محمدجواد حمیدی در ۷۹ کیلوگرم، ارشک محبی در ۹۲ کیلوگرم، جواد نظری در ۹۷ کیلوگرم و یدالله محبی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم در رشته آزاد در چهل و یکمین دوره رقابت‌های بین‌المللی تختی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدسعید عزیزی و سعید شاهرخی در وزن ۷۴ کیلوگرم فرنگی‌کاران کرمانشاهی حضور یافته در جام تختی بودند.

در رقابت‌های جام تختی در رشته آزاد ۲ مدال طلا توسط بهمن تیموری و ارشک محبی، مدال نقره توسط یدالله محبی و ۲ مدال برنز توسط حامد رشیدی و محمدجواد حمیدی کسب شد.

۲ کشتی‌گیر کرمانشاهی در رشته فرنگی موفق به کسب مدال در این مسابقات نشدند.

بر اساس تصمیم کادر فنی، این رقابت‌ها در کشتی آزاد و فرنگی به عنوان یکی از مراحل اصلی گزینش نفرات برای اعزام به رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ محسوب می‌شود.

کد خبر 5217039

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه کشتی کشتی آزاد کشتی فرنگی جام تختی یدالله محبی انتخابات 1400 چالش شایستگی ویروس کرونا فلسطین بوشهر جنبش ازما آمار کرونا اردبیل گرگان زلزله انتخابات شورای شهر و روستا عکس استانها واکسن کرونا کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)

کشتی‌گیران غول پیکر ژاپنی، رقابت ویژه‌ای از رزم سنتی «سومو» را به نمایش گذاشتند: رقبا با نوزادی در بغل باید تلاش می‌کردند بدون توسل به خشونت، گریه نوزاد حریف را در بیاورند.

به گزارش فرارو، در این رقابت عجیب که از سال ۱۹۹۱ و با هدف دعا برای سلامتی و رفاه کودکان برگزار می‌شود، حدود ۱۰۰ نوزاد شرکت کردند.

کشتی «سومو» یکی از ورزش‌های باستانی و پرطرفدار ژاپن است که در دهه‌های اخیر به یک جاذبه گردشگری هم تبدیل شده است. کشتی‌گیران زمان بسیاری را برای آمادگی بدنی در معابد می‌گذرانند. قهرمان این ورزش عنوان یوکوزانا را از آن خود می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد