Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی پیش از ظهر جمعه در نشست بررسی وضعیت بازارچه ساحلی دیلم اظهار داشت: ز روز اول این حادثه در مهر ماه سال گذشته تاکنون به هر طریقی در کنار این عزیزان بودیم تا کمکی به آنها کنیم.

وی اضافه کرد: با رایزنی‌های فراوان توانستیم ابتدا به تعداد ۳۱ نفر از این مال سوختگان که از کمیته امداد تسهیلات اشتغال دریافت کرده بودند مبلغ ٢٠٠ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و ٣١ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال مجدد از محل تبصره ١۶ پرداخت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر ادامه داد: همچنین به تعداد ١۵ نفر از این عزیزان که بیمه محصولات داشتند نیز جبران خسارت از طرف بیمه پرداخت شد.

وی افزود: به دنبال پیگیری‌های رئیس و همکاران حوزه اشتغال و خودکفایی شهرستان و رایزنی و پیگیری‌های امام جمعه دیلم و پیگیری‌های حوزه‌های ستادی در استان و نگاه خوب مرکز توانستیم بیش از ٢٠٠ میلیارد ریال اعتبار برای دیگر مال سوختگان بازار ساحلی دیلم اختصاص دهیم.

کد خبر 5217055

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد لطفی بوشهر انتخابات 1400 چالش شایستگی ویروس کرونا فلسطین بوشهر جنبش ازما آمار کرونا اردبیل گرگان زلزله انتخابات شورای شهر و روستا عکس استانها واکسن کرونا کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۶۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند