Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-26@20:51:45 GMT

مهلت یک ماهه به ژاپن برای لغو احتمالی المپیک

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۶۵۴۴

مهلت یک ماهه به ژاپن برای لغو احتمالی المپیک



براساس اعلام یک عضو ارشد کمیته بین‌المللی المپیک، ژاپن تا یک ماه آینده برای لغو المپیک فرصت دارد.

به گزارش فارس، کمیته بین‌المللی المپیک جلسات برنامه‌ریزی نهایی خود را در روز جمعه با برگزارکنندگان المپیک توکیو پایان می‌دهد. بیشتر تمرکز آنها بر این است که یک جامعه عمومی و پزشکی شکاک را ترغیب کنند که بازی‌ها باید برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکل اصلی این است که با اطمینان کمیته برگزاری بازیهای توکیو مبنی بر برگزاری مسابقات ایمن و مطمئن، 60 تا 80 درصد مردم ژاپن بسته به نحوه طرح سال در نظرسنجی‌های عمومی، نمی‌خواهند بازی‌های المپیک در وسط یک بیماری همه گیر برگزار شود.

هیچ حرفی تاکنون از لغو زده نشده و کمیته بین‌المللی المپیک نیز بارها اعلام کرده بازی‌ها در موعد مقرر برگزار می‌شود اما ریچارد پوند عضو ارشد IOC، در مصاحبه با JiJi Press ژاپن گفت که مهلت نهایی برای لغو هنوز یک ماه مانده است.

وی در این باره عنوان کرد: قبل از پایان ماه ژوئن شما واقعاً باید بدانید پاسخ بله است یا خیر.

پیش از این ۶ هزار پزشک خواستار لغو برگزاری المپیک توکیو شده‌اند. همچنین برخی از استان‌های نزدیک به توکیو اعلام کردند آنها بیمارستان‌های خود را در اختیار ورزشکاران کرونایی قرار نخواهند داد. در حال حاضر توکیو و چند استان دیگر به دلیل افزایش شمار مبتلایان به کرونا در حالت اضطراری به سر می‌برند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۶۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی

امین میرزازاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: میزبانی رقابت‌های جام تختی به پیشرفت کشتی خوزستان کمک بسیاری می‌کند.

وی در خصوص کسب عنوان برترین کشتی گیر آسیا و آقای ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ افزود: این عنوان متعلق به همه جامعه کشتی است و البته کسانی که برای نام کشتی کشور تلاش می‌کنند.

وی گفت: المپیک میدان سختی است و همه کشتی‌گیران از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند. بچه‌های ما اکنون در شرایط خوبی قرار دارند و از ۱۸ اردیبهشت ماه اردوها شروع می‌شود تا با آمادگی کامل راهی المپیک شویم.

میرزازاده درباره شرایط پای خود که در مسابقات پیش از قهرمانی آسیا مصدوم شده بود، گفت: خدا را شکر شرایطم بهتر است و روز به روز با تمرینات بهتر هم خواهد شد.

کد خبر 6089334

دیگر خبرها

  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!