Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@04:50:40 GMT

پاسخ کوبنده مقاومت موجب شکست قدرت صهیونیست‌ها شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۶۵۶۶

پاسخ کوبنده مقاومت موجب شکست قدرت صهیونیست‌ها شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سیرجان با بیان اینکه جهان به قدرت مقاومت در جنگ غزه و شکست تل‌آویو اذعان کرد، افزود: بدون شک پیروزی بزرگ بچه‌های فلسطین و گروه مقاومت در ایجاد وحدت خوب و بی‌نظیر در منطقه قدس، غزه و کرانه باختری رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سیرجان ادامه داد:  پاسخ با موشک هم گنبد آهنین رژیم اشغالگر صهیونیست‌ها را بر باد داد و هم جایگاه قدرت و اقتدار فلسطینیان را تثبیت کرد و امروز سردمداران غرب و آمریکا به اقتدار جوانان مقاومت بیشتر پی بردند و اعتراف می کنند.

امام جمعه سیرجان اظهار کرد: ما امروز جنایات رژیم کودک‌کش و ددمنش صهیونیست را محکوم کرده و از ملت مظلوم فلسطین دفاع می‌کنیم و اعلام می‌کنیم رژیم‌های ظالم و به‌خصوص رژیم اشغالگر قدس رو به زوال و نابودی هستند و هرگز نخواهد توانست در برابر ملت‌های مسلمان و مقاومت قد علم کنند و برابری نظامی داشته باشند، اگرچه جنایاتشان را تمام مردم و مسلمانان جهان محکوم کردند.

خطیب جمعه سیرجان با تاکید بر وحدت قشرهای مختلف مردم گفت: وحدت در کشور ما موضوع امنیت ملی ما و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است، چراکه پیشگام در استکبارستیزی هستیم و امروز استکبار جهانی و دشمنان و مرتجعین منطقه در صدد تفرقه‌افکنی به‌عنوان محوری‌ترین عملیات خود برای دشمنی با ملت ما دارند.

حسینی بر حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات 28 خرداد تاکید کرد و گفت: حضور مردم در صحنه, یأس دشمن، حمایت مردم از نظام اسلامی و اتکای نظام اسلامی به مردم را در پی دارد و یکی از برکات حضور مردم همین است که وقتی دشمنان نگاه می‌کنند و می‌بینند که مردم پشت سر نظام هستند، احساس می‌کنند که نمی‌شود با این نظام معارضه کرد؛ چون با یک ملت نمی‌شود معارضه کرد.

امام جمعه سیرجان انتخابات چیزی است که موجب می‌شود مردم احساس کنند مسؤولیت دارند، باید تشخیص بدهند، باید بیایند در صحنه و حضور پرشور در انتخابات اعتماد مردم را به نظام اسلامی نشان میدهد و امنیت و وفاق ملی را نشان می دهد.

وی در خصوص هیأت مذاکره‌کننده برجام بیان کرد: آنچه مورد قبول ملت ایران است لغو همه تحریم‌ها و‎ انتفاع کامل اقتصادی ایران است و طرح فریبکارانه آمریکا در تعلیق هرگز مورد قبول نخواهد بود.

به گزارش فارس، نمازگزارن جمعه سیرجان پس از اقامه نماز با محکوم‌ کردن جنایات سردمدران رژیم در حمایت از مردم مظلوم فسلطین اشغالی تجمع کردند و جنایات آنان را در کشتن کودکان و مردم فلسطین محکوم کرده و شعارهایی علیه اسرائیل و آمریکا سردادند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۵/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه سیرجان فلطسین جمعه سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۶۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌هایی اعلام کرد که حمله‌های جدیدی را علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۲:۱۰ عصر امروز سه‌شنبه سی‌ام آوریل ۲۰۲۴ پس از رصد یک تانک مرکاوا اسراییلی که در حال تعرض به هموطنان و روستاهای ما بود و در داخل موضع المطله سنگر گرفته بود، این تانک را هدف حمله‌ای غافلگیرانه قرار دادند.

در ادامه بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: رزمندگان مقاومت اسلامی این تانک را با موشک‌های هدایت‌شونده هدف گرفته و مورد اصابت قرار دادند که در نتیجه آن این تانک منهدم شد و شماری از نظامیان سوار بر آن به هلاکت رسیده و شمار دیگری نیز زخمی شدند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی عصر امروز موضع‌گیری نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در پست سایه‌بانی نظامی در داخل موضع نظامی صهیونیستی «المطله» را با تسلیحات مناسب هدف قرار داده و این نظامیان را به هلاکت رسانده یا زخمی کرده‌اند.

از سوی دیگر حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نیز همچنان ادامه دارد؛ خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی شهرک‌های «العدیسه»، «یارون» و «عیتا الشعب» در جنوب لبنان را هدف قرار داده‌اند.

علاوه بر این منابع خبری از حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های پیرامونی شهرک «طیرحرفا» در جنوب لبنان خبر دادند.

کد خبر 6093395

دیگر خبرها

  • اسامه حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات می‌شود
  • باتلاق شمال در انتظار صهیونیست‌ها
  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد
  • عملیات وعده صادق موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • عملیات «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد