Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – روزبه چشمی پس از اینکه تصمیم به جدایی از استقلال در پایان کار و حذف آبی‌ها از فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا گرفت، یک سال اخیر را در ام‌صلال قطر سپری کرد و پس از فصل خوبی که همراه با این تیم تجربه کرد، تصمیم به جدایی گرفت تا راهی تیم جدیدی شود.

چشمی از هفته چهارم لیگ ستارگان قطر به ترکیب ام‌صلال اضافه شد و پس از آن در تمام مسابقات فصل ۲۱-۲۰۲۰ به میدان رفت که البته در هفته پایانی بخاطر اینکه بقای تیمش قطعی شده بود و یک دیدار دیگر در جام ستارگان(حذفی) داشتند، استراحت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع سابق استقلال پس از انجام ۱۸ بازی در فصل اخیر لیگ ستارگان و دو بازی در جام ستارگان قطر که همراه با نمایش خوب او در خط دفاعی ام‌صلال همراه بود، با پیشنهاد تمدید قرارداد مواجه شد که پس از انجام مذاکرات، پیشنهادات ارائه شده در سه مرحله را نپذیرفت و تصمیم به جدایی گرفت.

با وجود اینکه گمانه‌زنی‌های زیادی مبنی بر بازگشت او به ایران و استقلال طی روزهای اخیر مطرح شده، اما روزبه همچنان در قطر حضور دارد، در حال انجام مذاکره با سه باشگاه خواهانش است و طی روزهای آینده با یکی از این تیم ها به توافق می‌رسد و پس از آن به ایران برمی‌گردد.

آنچه که درباره تیم آینده روزبه چشمی وجود دارد، این است که او قطعا فصل آینده در ایران توپ نخواهد زد و به دلیل پیشنهادات و مذاکرات خوبی که در روزهای اخیر داشته، سال آینده را هم در لیگ ستارگان قطر آغاز می کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: روزبه چشمی روزبه چشمی ام صلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۶۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد

موج جدید مهاجرت تکواندو در روزهای اخیر به شدت رو به افزایش است در روزهای اخیر فرزان عاشورزاده نیز به آمریکا مهاجرت کرد در سالهای اخیر تکواندو کاران زیادی نیز پناهنده و مهاجرت کرده اند از جمله آنها کیمیا علیزاده ،دینا پوریونس،پریسا فرشیدی،یونس فضلی و....

یونس فضلی تکواندو کار ایرانی که به کانادا مهاجرت کرده است مدرس کوکیوان در کشور کانادا شد

مرکز آموزش فدراسیون جهانی "کوکی وان" نام دارد که تکواندوکاران سراسر دنیا باید برای حضور در میادین رسمی و بین المللی احکام خود را از طریق شرکت در آزمون‌های این مرکز، بین المللی کنند.

دیگر خبرها

  • بازداشت بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی معترض در ۲۵ دانشگاه آمریکا
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • 10 خبر خوشی که به مذاق دشمنان خوش نیامد | از آخرین دستاوردهای کشور بیشتر بدانید
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • فضاپیمای رباتیک چین در روزهای آینده به ماه می‌رود