Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران شهادت تنی چند از همکاران و مدافعان سلامت فلسطینی بویژه شهادت مظلومانه دو پزشک ارشد و خدوم فلسطینی، شهید دکتر ایمن ابوالعوف و شهید دکتر معین احمد العول را به مدیر روابط عمومی و سخنگوی وزارت سلامت فلسطین تبریک و تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در متن پیام تسلیت دکتر جهانپور آمده است:

« بسم رب الشهدا و الصدیقین

جناب آقای دکتر اشرف القدره

مدیرکل محترم روابط عمومی و سخنگوی وزارت سلامت فلسطین

شهادت تنی چند از همکاران و مدافعان سلامت فلسطینی بویژه شهادت مظلومانه دو پزشک ارشد و خدوم فلسطینی؛ شهید دکتر ایمن ابوالعوف و شهید دکتر معین احمد العول - را تبریک و تسلیت عرض می کنم. 

پیام تسلیت و ابراز همدردی همکاران و مدافعان سلامت ایران اسلامی را به خانواده‌های عزیز و دوستان و همکاران شهدای مدافع سلامت فلسطین که چراغ حیات دنیوی سراسر امیدبخش آنها در حملات ناجوانمردانه رژیم اشغالگر صهیونیستی، خاموش شد، ابلاغ فرمایید. 

 تردیدی نیست خون‌ پاک شهدای مظلوم فلسطینی و شهدای عزیز مدافع سلامت آن سرزمین، درخـت‌ تنـاور مقاومت‌ اسلامی‌ را آبیاری‌ و آتش‌ خشـم‌ ملـت فداکار فلسطین‌ را شعله‌ورتر خواهد کـرد و مظلومیت‌ ایشان، پرچم‌ مظلومیت فلسـطیـن‌ را بیش از پیش بـه‌ اهتزاز درخواهد آورد.»

کیانوش جهانپور همچنین در حساب توییتری خود با اشاره به شهادت دکتر ایمن ابوالعوف، رییس بخش داخلی بیمارستان الشفا و دکتر معین احمد العول، متخصص اعصاب و روان در غزه توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی، به کمبود  شدید منابع و امکانات پزشکی به دنبال محاصره ۱۴ ساله غزه اشاره کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فلسطين وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و فلسطین روابط عمومی سلامت فلسطین شهید دکتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)

پایگاه خبری جماران، حضرت امام خمینی (س) در پیامی در خصوص ویژگی های شهید مطهری (ره) فرمودند: «اینجانب به اسلام و اولیای عظیم‌ الشأن آن و به ملت اسلام و خصوص ملت مبارز ایران ضایعۀ أسف‌ انگیز شهید بزرگوار و متفکر و فیلسوف و فقیه عالی مقام مرحوم آقای حاج شیخ مرتضی مطهری ـ قدس سره ـ را تسلیت و تبریک عرض می‌ کنم. تسلیت در شهادت شخصیتی که عمر شریف و ارزندۀ خود را در راه اهداف مقدس اسلام صرف کرد و با کجروی ها و انحرافات مبارزۀ سرسختانه کرد، تسلیت در شهادت مردی که در اسلام‌شناسی و فنون مختلفۀ اسلام و قرآن کریم کم‌ نظیر بود. من فرزند بسیار عزیزی را از دست دادم و در سوگ او نشستم که از شخصیتهایی بود که حاصل عمرم محسوب می‌ شد. در اسلام عزیز با شهادت این فرزند برومند و عالِم جاودان ثُلمه‌ای وارد شد که هیچ چیز جایگزین آن نیست. و تبریک در داشتن این شخصیتهای فداکار که در زندگی و پس از آن با جلوۀ خود نورافشانی کرده و می‌ کنند....» 

صحیفه امام، جلد ۷، صفحات ۱۷۸

طرح: محمود عارفی قوچانی

 

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 568 شهید رسید
  • افزایش نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد/ خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • «راهنما نزدن» نشانه حرفه‌ای بودن راننده نیست
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)
  • چین میزبان رایزنی نمایندگان فتح و حماس
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • شهادت ۳۴ فلسطینی در حملات امروز اشغالگران به نوار غزه
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است