Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه بنونتوی ایتالیا بازیکنان و مربیان این تیم را به خاطر سقوط‌شان به دسته دوم مجازات می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بنونتو برای مجازات بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم به خاطر قطعی شدن سقوط‌شان به دسته دوم فوتبال ایتالیا تصمیم گرفته است که آنها را با اتوبوس به محل انجام آخرین بازی فصل‌شان برابر تورینو ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنونتو امیدوار بود لاتزیو بتواند تورینو، دیگر کاندیدای سقوط را شکست دهد تا نبرد برای بقا در سری A به هفته پایانی کشیده شود، اما با تساوی بدون گل مصاف لاتزیو و تورینو، بقای تورینو و سقوط بنونتو به سری B قطعی شد. به همین دلیل بازی بنونتو مقابل تورینو در تورین در هفته پایانی فصل یک بازی کاملاً تشریفاتی خواهد بود.

در همین حال سایت مرکاتوی ایتالیا نوشته است که اورسته ویگوریتو، رئیس باشگاه بنونتو برای مجازات بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم از جمله سرمربی تیم فیلیپو اینزاگی بابت سقوط‌شان تصمیم گرفته است که آنها را به جای هواپیمان با اتوبوس و به صورت زمینی عازم تورین کند و این بدان معناست که آنها باید حداقل 12 ساعت از وقت خود را در اتوبوس سپری کنند. مسافتی که اینزاگی و شاگردانش باید برای رسیدن به خانه آخرین حریف‌شان در فصل جاری سری  A طی کنند، تقریباً تمام طول شبه جزیره ایتالیا از شمال تا جنوب آن است.

کوریره در ادامه مدعی شده است که مجازات در نظر گرفته شده برای بازیکنان و مربیان بنونتو از سوی یکی از گروه اولتراهای این تیم (هواداران متعصب) به باشگاه توصیه شده است. گویا پس از آنکه اعلام شد ممکن است بنونتو تیم زیر 23 سال خودش را به مصاف تورینو بفرستد، این گروه از هواداران با ابراز خشم و مخالفت خود، به مدیران توصیه کردند که برای مجازات بازیکنان و مربیان تیم آنها را با یک اتوبوس معمولی به تورین بفرستند.

تیم بنونتو تابستان سال گذشته به سری A صعود کرد و در نیمه اول فصل هم عالی نتیجه گرفت و به رتبه دهم جدول هم رسید، اما در نیمه دوم نتایج و عملکرد این تیم به شدت اُفت کرد و تنها پیروزی‌اش در خانه یوونتوس بود و در 18 بازی مابقی 10 بار باخت و هفت بار هم مساوی کرد.

سری A| لاتزیو در آخرین بازی خانگی‌اش به تساوی رضایت داد/ سیمونه اینزاگی نتوانست تیم برادرش را نجات دهد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال ایتالیا سری A یوونتوس فوتبال ایتالیا سری A یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت (ع) قم که در گروه دوم مرحله نهایی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور حضور دارد، در دیداری از هفته پنجم این رقابت‌ها میزبان فولاد هرمزگان خواهد بود.

این بازی ساعت ۱۶ فردا در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار خواهد شد.

دلسوختگان که از ۴ بازی گذشته ۳ شکست و یک پیروزی را تجربه کرده، با توجه به شرایط جدول گروه، شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد و دیدار فردا جنبه تشریفاتی خواهد داشت.

بازی رفت دو تیم به سود نماینده هرمزگان به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • رونمایی از پیراهن ویژه تورینو به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد فاجعه سوپرگا / عکس
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • سیاستمدار فرانسوی: در اطاعت از یک پیرمرد آمریکایی و خدمت به رئیس مافیای اوکراینی نابود می‌شویم
  • اینزاگی در اینتر ماندگار است
  • نام گودرزی‌ در کنار یاسین سلمانی قرار گرفت
  • توخل: ما گل نزدیم و رئال مجازاتمان کرد
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت