Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، حدود یک سال از آغاز ثبت نام در سامانه https://gcr.niopdc.ir برای تبدیل خودروها به دوگانه سوز CNG می گذرد و در این مدت بیش از 300 هزار خودروی عمومی و 35 هزار خودروی شخصی فعال در ناوگان حمل و نقل عمومی در این سامانه ثبت نام کرده اند که از مجموع بیش از 300 هزار خودروی عمومی متقاضی تبدیل، حدود 132 هزار دستگاه خودرو، مشمول طرح شناخته شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت نام متقاضیان دارنده خودروهای عمومی (تاکسی و وانت بار) از بهار سال گذشته آغاز و تا زمستان ادامه داشت تا اینکه خبر بررسی و سپس تصویب بازگشت LPG به سبد سوخت خودروها در قالب قانون بودجه سال جاری اعلام شد. همچنین از ابتدای اسفندماه سال گذشته ثبت نام خودروهای شخصی فعال در ناوگان حمل و نقل عمومی با اولویت دادن به 200 هزار تاکسی اینترنتی فعال، در سامانه مذکور آغاز شده و این روند ادامه داشت تا خبر تصویب بازگشت LPG به سبد سوخت خودروها اعلام شد.

اگرچه بعد از اعلام این خبر، ثبت نام خودروهای عمومی و شخصی در سامانه مربوطه باز هم ادامه داشت و این روند متوقف نشد؛ اما انتشار این خبر، سرعت مراجعه و ثبت نام متقاضیان را تا حدودی کُند کرد.

بررسی های نشان می دهد که برخی از متقاضیان تبدیل خودروهای بنزینی به دوگانه سوز، با این تفکر که اگر چند صباحی صبر کنند، گزینه تبدیل استاندارد به دوگانه سوز LPG نیز به گزینه فعلی تبدیل استاندارد به CNG سوز اضافه خواهد شد، برای ثبت نام در سامانه مربوطه، دست نگه داشته اند؛ غافل از اینکه ایجاد زیرساختهای استاندارد عرضه LPG در کوتاه مدت و میان مدت قابل اجرا و بهره برداری نیست و ثبت نام نکردن در سامانه تبدیل به دوگانه سوز CNG با انتظار برای عرضه استاندارد LPG، فقط فرصت فعلی تبدیل رایگان برای خودروهای عمومی و تبدیل با تسهیلات 75 درصدی برای خودروهای شخصی فعال در ناوگان حمل و نقل عمومی را از دست متقاضیانی که ثبت نام نکنند، خارج خواهد کرد.

پربیننده ترین توافق اصلی در "وین" انجام شده است / تمامی تحریم ها برداشته می شود سهمیه بنزین خرداد امشب واریز می‌ شود علت اصلی کمبود برق اعلام شد ساعت اوج مصرف برق اعلام شد هشدار به کشورهای نفتی از جمله ایران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو دو گانه سوز انتخابات ۱۴۰۰ دوگانه سوز اعلام شد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۶۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نروژ غرب را به استاندارد‌های دوگانه در مورد غزه متهم کرد

 اسپن بارت اید، وزیر امور خارجه نروژ امروز دوشنبه در دومین روز از مجمع جهانی اقتصاد که در ریاض، پایتخت عربستان سعودی برگزار شد، کشور‌های غربی را به استاندارد‌های دوگانه متهم کرد.

با شروع جنگ وحشیانه در غزه و اوکراین، وزیر امور خارجه نروژ استدلال کرد که حمایت غرب از این کشور جنگ زده اروپایی با آنچه در مورد نقض قوانین بین المللی در غزه است، تفاوت دارد.

اید گفت: «بسیاری از کشور‌های غربی در استفاده از همان زبانی که در برابر نقض قوانین بین‌المللی بشردوستانه استفاده می‌کنند، تردید داشتند، به‌عنوان مثال، زمانی که روسیه در اوکراین آنها را نقض می‌کند، ما به راحتی آن را به کار می‌بریم، اما در غزه اینگونه نبود».

نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد (WEF) که از روز یکشنبه آغاز شد، در بحبوحه جنگ وحشیانه جاری اسرائیل در غزه برگزار می‌شود که طی آن بیش از ۳۴۰۰۰ فلسطینی عمدتاً زن و کودک شهید شدند و ده‌ها هزار نفر مجروح، یا مفقود شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • تکریم مقام معلم به یک فرهنگ و خیزش عمومی تبدیل شود
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های استان سمنان دوگانه سوز می‌شوند
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • نروژ غرب را به استاندارد‌های دوگانه در مورد غزه متهم کرد
  • گلایه متقاضیان آزمون آموزگاری از نحوه محاسبه نمرات بومی
  • تبدیل افکار خاموش ذهن به گفتار| ابزاری که اندیشه را واژه می‌کند!
  • کافی است انسان باشد!
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت