Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@03:02:36 GMT

رفع تصرف اراضی ملی در بندر کیاشهر

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۶۹۶۶

رفع تصرف اراضی ملی در بندر کیاشهر

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به دریافت گزارش تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از روستا‌های ساحلی بخش بندر کیاشهر گفت: تحقیقات پلیس برای اطمینان از صحت موضوع انجام شد.

او با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی ضمن هماهنگی قضایی با کارشناس اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند، افزود: در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد فردی ۳۵۰ متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی به وسیله سیم خاردار و پرچین محصور کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه از معرفی متهم ۴۸ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی خبر داد و اظهار داشت: کارشناسان ارزش اراضی رفع تصرف شده را ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ محمدی نسب ادامه داد: با حکم قضایی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع، تمام آثار تصرف جمع‌آوری شد.

او با تأکید بر مبارزه جدی نیروی انتظامی با متخلفان اقتصادی، زمین‌خواران و افرادی که به هر نحوی قصد تصرف اراضی ملی را دارند، تصریح کرد: این اقدام و برخورد با متخلفان به طور مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رفع تصرف منابع طبیعی نیروی انتظامی اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۶۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق عضو شورای شهر بندر امام‌خمینی به اتهام آدم‌ربایی

ایسنا/خوزستان رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: عضو شورای شهر بندر امام با دستور قضایی تا اطلاع ثانوی از حضور در شورای شهر تعلیق شد.

عزیز مراد حسین‌پور اظهار کرد: با توجه به ارجاع پرونده عضو شورای شهر به شعبه ۱۰۲ کیفری بندر امام خمینی (ره) مبنی بر اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، صدور قرار نظارت قضایی با موضوع منع اشتغال به فعالیت عضویت در شورای شهر و موارد نظیر آن برای متهم صادر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری بندرامام خمینی (ره)، وی افزود: امنیت روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است و القاب و عناوین افراد به هیچ وجه مانع اجرای قانون در مورد آنان نخواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخریب ساختمان‌ در منطقه جنگلی توسکستان گرگان
  • رفع تصرف و بازگشت ۱۳ هکتار از اراضی شهرداری نهاوند به بیت‌المال
  • شهردار این شهر توسط عضو شورای شهر ربوده شد
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام‌خمینی به اتهام آدم‌ربایی
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • آزادسازی اراضی کشاورزی در رامسر
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخ شهر
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد