Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@22:43:14 GMT

ذوب آهن - پرسپولیس | بازی خاص برای احسان پهلوان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۷۲۲۳

احسان پهلوان به عنوان هافبک تاثیر گذار این روزهای پرسپولیس، نقش ویژه ای مقابل ذوب آهن خواهد داشت

هافبک سابق ذوب آهن در تقابل با تیم سابقش بسیار امیدوار است نسبت به بازی رفت عملکرد بهتری در ترکیب پرسپولیس داشته باشد.

به گزارش طرفداری، احسان پهلوان، هافبک طراح و تکنیکی سابق ذوب آهن که مدتی نیز برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تراکتور شده بود، ابتدای این فصل پیراهن پرسپولیس را به تن کرده و نمایش پرنوسانی از خود به جا گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان پهلوان که پس از بازگشت مهدی ترابی رفته رفته شرایط بهتری را پیدا کرد، طی چند هفته اخیر به همراه ترابی یکی از برگ برنده های یحیی گل محمدی در دیدارهای اخیر محسوب می شوند.

پهلوان سال ها در خط میانی ذوب آهن به میدان رفت و در 126 بازی لیگ برتری برای این تیم بازی کرد و 9 گل را نیز برای سبز قباها به ثمر رساند.

این در حالی است که پهلوان در صورتی که روز دوشنبه در ترکیب پرسپولیس حضور داشته باشد، برای 38 امین بار پیراهن سرخ ها را به تن خواهد کرد و باید دید در این بازی موفق به گلزنی خواهد شد یا نه.

تیم های پرسپولیس و ذوب آهن از ساعت 19:30 دوشنبه به مصاف هم می روند.

 

بیشتر بخوانید:

احسان پهلوان برگ برنده این روزهای یحیی

احسان پهلوان: خدا را شکر که به حقمان رسیدیم

 

 

اخبار داغ 

تجاوز پدر بابک خرمدین به دخترش آرزو / اعترافاتش دروغ است + فیلم گفتگوی اختصاصی جادوگر، سلطان را پشت سر گذاشت / نتایج تیم منتخب قرن (7) فیلمی که هواداران پرسپولیس رو کردند؛ چرا شجاعیان محروم نشد؟ بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی پانزدهم؛ پایان افسانه شکست ناپذیری پرسپولیس با معجزه حجازی برادر پل پوگبا: امیدوارم بارسلونا برادرم را به خدمت بگیرد وضعیت درختچه بونسای آاس رم پس از حمله پدر اسکاماکا به کمپ تمرینی باشگاه / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: احسان پهلوان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۷۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت محبوب پرسپولیس در باشگاه صدتایی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، کمتر بازیکنانی بوده‌اند که سابقه سه دوره مختلف حضور در پرسپولیس را داشته باشند، اما سروش رفیعی به دلیل آمادگی فنی و محبوبیت بالا توانست بعد از دو بار جدایی باز هم هفت پرسپولیس را بپوشد.

سروش رفیعی که حالا در ۳۴ سالگی در تیم اوسمار وضعیت خوبی دارد و به عنوان مهره ثابت بازی می‌کند، در هفته بیست و پنجم مقابل سپاهان وارد باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس شد.

باشگاه پرسپولیس با انتشار یک طرح گرافیکی در این خصوص نوشت: "شماره هفت پرسپولیس دیروز صدویکمین بازی خود را با پیراهن پرسپولیس انجام داد."

دیگر خبرها

  • هفت محبوب پرسپولیس در باشگاه صدتایی‌ها
  • آتش‌بازی پرسپوليس دردسرساز شد
  • تساوی آلومینیوم و فولاد در اراک؛ شاگردان ویسی همچنان در لبه پرتگاه
  • برنامه ۵ بازی استقلال و پرسپولیس تا آخر فصل
  • فیلم/ خلاصه بازی پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من هستند/ ما وقت کشی نکردیم+ فیلم
  • خلاصه بازی پرسپولیس 0 - سپاهان 0
  • تیزر | مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید
  • مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید/ قدرت نظامی ایران معاصر
  • مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید + تیزر