Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@15:14:08 GMT

رعنا آزادی‌ور، «تاج الدوله» در «جیران»

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۷۲۲۹

رعنا آزادی‌ور، «تاج الدوله» در «جیران»

رعنا آزادی‌ور، در جدیدترین تجربه حضور در نمایش خانگی مقابل دوربین سریال عاشقانه ـ تاریخی «جیران» رفت.

قدس آنلاین: اولین تصویر از رعنا آزادی‌ور بازیگر نقش «تاج الدوله» در سریال «جیران» به کارگردانی حسن فتحی منتشر شد.

«جیران» دومین تجربه بازیگری آزادی‌ور در نمایش خانگی بعد از سریال «زخم کاری» است. این دو سریال از محصولات سال جاری فیلیمو بوده که به زودی آماده پخش می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رعنا آزادی‌ور که با بازی در فیلم سینمایی «مارمولک» پا به عرصه بازیگری گذاشت و در فیلم‌هایی چون «درباره الی»، «محمد رسول الله(ص)»، «پارک وی»، «خانه دختر» و «هوو» حضور داشته است و «جیران» جدیدترین تجربه بازیگری او به شمار می‌رود.

تصویربرداری سریال «جیران» این روزها در تهران ادامه دارد و بازیگران مقابل دوربین رفتند.

بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، ستاره پسیانی، غزل شاکری،کتانه افشاری نژاد، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن‌پور، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، ستایش دهقان، اشکان هورسان، نوید گودرزی، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و با حضور مریلا زارعی در نقش مهدعلیا بازیگران این سریال تاریخی هستند.

سریال «جیران» به کارگردانی حسن فتحی و نویسندگی احسان جوانمرد و حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه  قرار است سال ۱۴۰۰ به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش شود. عکس از محمد اسماعیلی است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رعنا آزادی ور سریال جیران حسن فتحی رعنا آزادی ور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است

به گزارش "ورزش سه"، استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر، فردا در دیداری حساس و مهم، در استادیوم آزادی پذیرای ذوب آهن خواهد بود. آبی پوشان که رقابت سخت و نزدیکی با پرسپولیس دارند، چشم انتظار حضور هواداران در ورزشگاه هستند.

برای این مسابقه، نزدیک به 30 هزار بلیت در سامانه بلیت فروشی در دسترس علاقه مندان به فوتبال قرار گرفت که جایگاه بانوان به مانند تمام بازی هایی که در استادیوم آزادی برگزار می شود، در سریعترین زمان ممکن به فروش رفت.

ظرفیت روبروی جایگاه نیز عصر امروز به پایان رسید، با این حال نیمی از بلیت های در نظر گرفته شده برای این مسابقه، یعنی حدود 16 هزار بلیت هنوز در دسترس است و به فروش نرفته است.

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی از هواداران تیمش درخواست کرد که با لباس، شال و کلاه آبی به استادیوم آمده و تیم مورد علاقه شان را تشویق کنند.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس و حدود 50 هزار نفر از علاقه مندان به این تیم برای دیدار با سپاهان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند، بازیکنان استقلال نیز امیدوارند که هواداران این تیم در بازی فردا راهی ورزشگاه شوند.

دیگر خبرها

  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • فیلمی شوکه‌کننده از حضور بدل صدام حسین در ورزشگاه آزادی! + ویدئو
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ دربراه فصل جدید «پایتخت»
  • ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد
  • همکاری دوباره دو بازیگر سریال خانه به دوش | عکس
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)
  • خشن‌ترین نسخه مورایس پس از اولین پات در تهران (عکس)