Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان رئیس هیئت مدیرە انجمن آیینی سنتی هەڵپەڕکێی استان کردستان گفت: در صورت کنترل ویروس کرونا، تا پایان سال 1400 اولین جشنوارە بین المللی هەڵپەڕکێ را در شهرستان بانە برگزار می‌کنیم.

برگزاری جلسە انتخابات هیات رئیسە کانونروز جلسە انتخابات هیات رئیسە کانون هەڵپەڕکێی شهرستان بانە با حضور اعضای انجمن هەڵپەڕکێی استان کردستان در سالن آمفی تئاتر ادارە فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید احمد توکلی، رئیس هیئت مدیرە انجمن آیینی سنتی هەڵپەڕکێی استان کردستان با بیان اینکە این انجمن در اقتصاد و ایجاد اشتغال در ایران باید پیش قدم باشد، و برای بدست آوردن این تحقق با همدلی هم برنامەهای خوبی برای کل شهرستان های استان در نظر گرفتەایم.

وی افزود: جشنوارە هەڵپەڕکێ بانە یکی از بهترین جشنوارەهای استان کردستان می باشد کە اگر امسال ویروس کرونا کار را مختل نکند، تا پایان سال 1400 اولین جشنوارە بین المللی هەڵپەڕکێ را در شهرستان بانە برگزار می‌کنیم.

حمیدرضا خوشبخت رئیس ادارە فرهنگ و ارشاد اسلامی بانه در ادامه این جلسه، با اشارە بە سفر پر فیض و برکت مقام معظم رهبری در سال ٨٨ بە استان کردستان، و فرهنگی خواندن این استان از سوی ایشان اظهار کرد: استان فرهنگی شاخصەای دارد کە اگر بە آن بنگریم در هر خانوادە کردستانی یک هنر در آن می درخشد؛ هەڵپەڕکێ هم یکی از این هنرهاست.

همچنین در این مراسم از لگوی انجمن آیینی سنتی هەڵپەڕکێی استان کردستان رونمایی شد.

لازم به ذکر است کە بعد از فراخوان برای طراحی پوستر جشنواره در استان ۱۷ اثر دریافت شد؛ کە بعد از ارزیابی داوران اثر طراح بانەای "نیما فدایی" انتخاب شد و با نام وی ثبت شد.

در این مراسم بە گروەهای رسمی هەڵپەڕکێ بانە "چالاک، آگرین، بەڕۆژە، اوین، بروسکە، شلێوە، پێشەنگ و نیشتمان" پروانە فعالیت اهدا شد.

در پایان با برگزاری انتخابات هیئت رئیسە کانون هەڵپەڕکێی بانە آقایان [فردین یاراحمدی با٨ رٲی بە عنوان رئیس هیئت مدیرە کانون هەڵپەڕکێی بانە، انور نصیری و فرهاد توکلی با ۴ رٲی بە عنوان عضو هیئت مدیرە کانون] انتخاب شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری استانی شهرستانها شهرستان بانە هیئت مدیرە

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید

نخستین جلسه هیات مدیره استقلال ایران بعد از خرید ۸۵ درصد سهام این باشگاه توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس ،  با حضور علی عسگری مدیرعامل این هلدینگ  برگزار  شد‌.

به گزارش تابناک ورزشی؛ صبح امروز شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد. 

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

احتمالا در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس،دراین جلسه بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • رفع مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی
  • مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی رفع شد
  • حل مشکل تردد و ورود موقت وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد