Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@17:20:12 GMT

انتخابات مهمترین عامل وحدت و امنیت ملی است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۷۳۷۹

انتخابات مهمترین عامل وحدت و امنیت ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر در پیام جمعه این هفته با اشاره به در پیش بودن انتخابات، گفت: انتخابات فصل امتحان ملت، خواص و نخبگان است.

امام جمعه اردکان حضور حداکثری در انتخابات را ادای دین مردم و پیروزی آنها در این امتحان دانست و افزود: بی تقوایی و بداخلاقی برخی از افراد در همین ایام خود را نشان می دهد و برخی نامزدها با وجود رای آوری برای همیشه بازنده میدان اخلاق می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: انتخابات باید وحدت و امنیت ملی را افزایش دهد و اگر غیر از این باشد نظام بازنده است و حیات انقلاب به حمایت مردم نیاز دارد که از مصادیق وحدت کلمه همین مشارکت است.

شاکر در ادامه سخنان خود با بیان اینکه حمایت از فلسطین نشانه بیداری وجدان بشریت است، گفت: بیداری وجدان بشریت در حمایت از مظلومان و ایستادن در برابر ظالمان آشکار می شود.

وی اظهار داشت: جبهه مقاومت با تأیید دوست و دشمن قوی تر شده است و امروز وحدت همه گروه های فلسطینی هم از برکات قیام اخیر بوده است.

امام جمعه اردکان تقویت جبهه مبارزه با اسرائیل وظیفه ای شرعی و از مصادیق جهاد دانست و افزود: همه ما به اندازه ای که توان داریم نباید در این راه کوتاهی کنیم.

وی در پایان ضمن گرامیداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر، گفت: ماندگاری حماسه سوم خرداد بخاطر خدایی بودن آن است.

انتهای پیام/ ۹۰۰۱۰

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه اردکان استان یزد نماز جمعه یزد خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد

جامعه اسلامی مهندسین با انتشار بیانیه‌ای فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد. در بیانیه جامعه اسلامی مهندسین آمده است: «خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی‌ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق‌های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند. جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیدا‌های منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می‌نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از: احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.»

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • سمت راست سرتان درد می‌کند؟ این چند روش را امتحان کنید
  • دور دوم انتخابات با صلابت و امنیت برگزار شود
  • آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • وحدت مسلمین از مهمترین رهاوردهای اجتماعی حج است
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد