Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش طرفداری، سیدجلال حسینی بازیکن خوش اخلاقی ست که در ۱۱۴ بازی ملی تنها ۲ کارت زرد گرفته و آمار کارت های او با بازیکنانی که بیشتر از ۸۰ بازی ملی کرده اند قابل قیاس نیست، بعضا بازیکنانی در این محدوده تعداد بازی بیشتر از ۲۰ کارت زرد گرفته اند.

سید جلال حسینی در پست درگیرانه مدافع میانی رفتار اخلاقی خوبی داشته و مایه مباهات تیم ملی بوده است، به طور قطع اجرای قانون و تساوی افراد برابر قانون لازم الاجرا و منطقی است اما به یاد داشته باشید که قانون گاهی برای افراد در لباس مختلف مثل نداشتن سوء سابقه و سابقه خوش اخلاقی و تمکین آنها برابر قانون، اندکی تخفیف در نظر می گیرد… سیدجلال حسینی، سال ها در تیم ملی بازی کرده و افتخار آفریده است و در رده باشگاهی هم بارها اخلاق شایسته و مدیریت رفتاری خود را به نمایش گذاشته است، ای کاش فارغ از وابستگی به رنگ ها، می شد درباره فوتبالیستی که امسال از ۴۰ سال هم عبور می کند و شاید همین فصل کفش هایش را به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای آویزان کند تخفیفی قائل می شد و محرومیت او تبدیل به محرومیت معلق می شد، در این صورت ضمن اجرای قانون برای سیدجلال در این سن و با سابقه روشنی که داشته است، حرمت کاپیتان پرسپولیس حفظ می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید جلال حسینی بی شک دچار تخلف شده است اما محرومیت تعلیقی هم برای او به صورتی مدبرانه به مجازاتش می پرداخت و نیاز نبود برای او همان حکمی را صادر کنیم که برای یک جوان ۲۰ ساله می شود.

در این مورد یاد حرفی از مایلی کهن افتادم، مردی که در رعایت و اجرای اصول حتی حرف رییس جمهور مملکت را هم نمی پذیرفت چنانچه یک بار از این که رییس جمهور وقت به طور مستقیم با بازیکنان تیم ملی تلفنی حرف زده بود ابراز گلایه کرده و اعلام داشته بود چنین حقی برای او قائل نیست اما همین مربی وقتی علی پروین پیشنهاد دعوت امیر قلعه نویی را به تیم ملی به او داده بود با پذیرش نظر علی پروین گفته بود:

من فکر می کنم علی پروین آن قدر حق بر گردن فوتبال ما داشته که خارج از اصول و تنها به علت حرمت کسوتش این حق را دارد که به تیم ملی یک بازیکن معرفی کند و من هم قلعه نویی را به تیم ملی دعوت کردم… حرمتی که مایلی کهن برای پروین قائل شد منجر به بازگشت قلعه نویی به تیم ملی در سال ۱۳۷۵ شد

بین حرف مایلی کهن و اعمال مدیریت درباره سید جلال حسینی شباهت هایی وجود دارد، نظر شما چیست؟

سیدجلال در اتاق نمونه گیری دوپینگ به دلیل تاخیر در نمونه گیری، استرس داشت و می ترسید از اتوبوس تیم جا بماند و به موقع به پرواز اصفهان به تهران نرسد. یک نفر هم از بیرون اتاق و پشت پنجره مخفیانه تمام وقایع اتاق را ضبط می کرد، سید جلال داد و فریاد راه انداخت که فدراسیون با پرسپولیس مشکل دارد و همان فیلم مخفیانه از داد و هوار کاپیتان پرسپولیس منجر به محرومیت او شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سید جلال حسینی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا بساطی شهردار ناحیه ۸ اظهار داشت: به مناسبت ۸ اردیبهشت سالروز تولد سیمین دانشور نویسنده بزرگ معاصر و خالق رمان مشهور سووشون، با همکاری خانه موزه سیمین و جلال، شرکت توسعه فضاهای فرهنگی و معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه یک، مراسم جشنی با حضور شخصیت های فرهنگی، مدیران فرهنگی شهر و علاقمندان فرهنگ و ادب در خانه این زوج نامدار معاصر برپا شد.

گفتنی است در این مراسم محمد حسین دانایی خواهرزاده جلال آل احمد، احمد محیط طباطبایی رییس ایکوم در ایران ( شورای جهانی موزه‌ها)، احمد ابوحمزه رییس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر حضور داشتند و هر کدام به جنبه‌هایی از شخصیت سیمین دانشور و جلال آل احمد و اهمیت خانه موزه سیمین پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت
  • دولت مکلف شد 300 هزار هکتار به زمینهای قابل سکونت در شهرهای با تراکم زیر 70 هزار نفر اضافه کند
  • اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و جلال آل‌احمد در اراک
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • دولت با ایده‌هایی عملگرایانه سیاست‌های جمعیتی را تقویت کند
  • رمزگشایی از محرومیت ورزشی روسیه/ نوبت اسرائیل هم می رسد؟
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • ضرورت اجرای قانون جوانی جمعیت به طور کامل