Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه کشی روز دوم و پایانی مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا انجام شد و ناهید کیانی دومین نماینده تکواندوی ایران در این رقابت‌ها حریفان خود را شناخت.

به گزارش ایسنا، مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا با حضور ۸۴  تکواندوکار از ۲۸ کشور از صبح امروز (جمعه – ۳۱ اردیبهشت‌ماه) به مدت دو روز و به میزبانی "امان" اردن و در سالن "کمپینسکی" در حال برگزاری است تا تکلیف ۱۶ تکواندوکاری که از این رقابت‌ها سهمیه المپیک توکیو را بدست می‌آورند، مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهلا مومن زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم و ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم هوگوپوشان کشورمان هستند که در این رقابت‌ها حضور دارند. هم اکنون رقابت‌های روز نخست در حال برگزاری است و تاکنون مومن زاده موفق شده است به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.

فردا (شنبه – یکم خردادماه) و در روز دوم و پایانی این رقابت‌ها، رقابت‌های اوزان ۵۷- و ۶۷+ کیلوگرم زنان و ۵۸- و ۸۰+ کیلوگرم مردان برگزار خواهد شد که ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم تکواندوکار کشورمان است.

براساس قرعه‌کشی انجام شده ناهید کیانی در گام نخست به مصاف نماینده هنگ کنگ می‌رود و در صورت برتری در دور بعد برابر "فاناپا هارنسوجین" دارنده طلای قهرمانی جهان و طلا و نقره قهرمانی آسیا از تایلند قرار می‌گیرد.

وی در مرحله نیمه نهایی نیز باید یکی از نمایندگان اردن، فلسطین، پاکستان و کامبوج را از پیش رو بردارد تا به مرحله فینال برسد و سهمیه المپیک توکیو را بدست آورد.

تکواندوکارانی که به فینال این دوره از رقابت‌ها راه پیدا کنند جواز حضور در بازی‌های المپیک توکیو را بدست می‌آورند.

هدایت این نفرات برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور به عنوان مربی است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ناهید کیانی سهمیه المپیک رقابت ها ناهید کیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۷۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، در شش وزن اول رقابت‌های نونهالان آزاد قهرمانی کشور که از صبح  پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شد محمد حسین انگزی در وزن ۴۱ کیلوگرم نقره گرفت و رضا جلیلیان در  وزن ۶۸ کیلوگرم بر سکوی سوم ایستاد.
اسماعیل میرزایی در وزن ۳۵ کیلوگرم نیز پنجم شد.
امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت) رقابت‌های شش وزن دوم برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • محمدی: سرلک قابلیت کسب سهمیه المپیک را دارد
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • قهرمان المپیک به همراه 9 ستاره دیگر از WWE اخراج شدند
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک