Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان ورامین گفت: راه حل بسیاری از مشکلات تقوا، خداترسی و رعایت وظایف و تکالیف الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، آیت الله سید مرتضی محمودی امام جمعه شهرستان ورامین، با انتشار مطالبی با عنوان «پیام جمعه» اظهار داشت: توجه به رعایت تقوا توصیه قرآن و اهل بیت (ع) است و سعادت انسان در دنیا و آخرت در پرتو تقوا تأمین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی با بیان اینکه برخی مشکلات و معضلات اجتماعی و خانوادگی در شأن جامعه اسلامی خصوصاً پیروان مکتب اهلبیت (ع) نیست گفت: تنها راه حل بسیاری از مشکلات تقوا و خداترسی و رعایت وظایف و تکالیف الهی است و باید همه خود را مقید به رعایت حدود و احکام دینی دانسته و عمل به شرع مقدس را موجب سعادتمندی خود بدانند.

امام جمعه ورامین بیان داشت: مسئله جمعیت در کشور یکی از مسائل مهم است، از جمله عوامل پیشرفت و قدرت تعداد نفوس می‌باشد آن هم مردمی که اهل کار، علم و تلاش بوده و برای کشور و ملت خود دلسوز باشند و آمارها نشان دهنده آن است بی توجهی به این مسئله برای کشور خطر آفرین است، لذا هم مردم باید نسبت به این مسئله احساس تکلیف نموده و هم مسئولان با برنامه ریزی مناسب در این زمینه کار کنند و در این راستا زمینه سازی ازدواج آسان، فرزند آوری، پایین آوردن توقعات و دوری از چشم وهم چشمی‌ها از جمله مسائلی است که باید همه نسبت به آنها احساس تکلیف کنند.

وی با بیان اینکه سوم خرداد روز فتح خرمشهر در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس از روزهای فراموش نشدنی است افزود: رزمندگان اسلام در این روز بزرگ با فتح خرمشهر سرنوشت دفاع مقدس را تغییر دادند و با تکیه به ایمان به خدا و اطاعت از امام راحل و با عنایات حضرت ولی عصر با پیروزی بر دشمن بعثی قدرت خود را نشان دادند و ملت ایران همان گونه که در سوم خرداد بر دشمنان پیروز شد یقیناً در عرصه‌های دیگر نیز با اطاعت از رهبری و حفظ اتحاد پیروز خواهد شد.

محمودی با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات بسیار مهم است عنوان داشت: اگر چه دشمنان با تبلیغات سو خود در صدد کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند ولی مردم ما نشان دادند با شناخت توطئه‌های دشمن فتنه‌های آنان را خنثی می‌کنند، لذا مردم عزیز ما با حضور در انتخابات و انتخاب افراد شایسته در تعیین سرنوشت خود مشارکت می‌کنند، البته این دوره از انتخابات دارای اهمیت خاصی است که باید جهت رفع مشکلات موجود اقتصادی با انتخاب افراد شایسته و متعهد و انقلابی تلاش کرد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله محمودی امام جمعه ورامین نماز جمعه شهرستان های استان تهران تقوای الهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت

آفتاب‌‌نیوز :

جواد افشار منش اظهار کرد: برخورد امروز عصر خودرو سواری پژو از عقب با آمبولانس موجب مرگ حجت‌الاسلام اصغر دهقان دولتی امام جمعه بلوک شد که راننده پژو بوده است.

وی افزود: این تصادف همچنین سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشینان آمبولانس شامل ۲ تکنسین و یک مصدوم داخل کابین بودند که از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند و توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: باوجود تلاش پرسنل اورژانس برای احیای حجت‌الاسلام دهقان، بعد از انتقال در بیمارستان امام جیرفت فوت کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • عشق جوانان به ائمه اطهار (ع) وصف ناپذیر است
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب