Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمون ورودی مقاطع تحصیلی سطح ۲، ۳ و بازپذیری جامعه الزهرا علیهاالسلام در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به صورت برخط (آنلاین) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین «اباذر عمرانی فر» امروز (جمعه، 31 اردیبهشت) با اشاره به برگزاری آزمون ورودی جامعه الزهرا علیهاالسلام در مقاطع تحصیلی دو، سه و بازپذیری، عنوان کرد: این آزمون به صورت مجازی و در سه بازه زمانی دو نوبت صبح و یک نوبت عصر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: امسال، حدود 4 هزار داوطلب متقاضی تحصیل در جامعه الزهرا علیهاالسلام هستند که در سطوح مختلف بازپذیری، دو، سه، چهار و دوره عالی فقه ثبت نام کردند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین عمرانی فر یادآور شد: آزمون سطح چهار در پنج رشته تحصیلی و دوره عالی فقه به صورت حضوری  در قم برگزار می‌شود و زمان برگزاری این آزمون ها در شرایط مناسب و با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا اعلام خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: ما فرصت مجددی برای داوطلبانی که از آزمون ورودی جا ماندند، نداریم و این آزمون همچون آزمون حضوری تلقی می‌شود.

 

رئیس سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: امسال پیش از آزمون ورودی، دو روز به برگزاری آزمون آزمایشی اختصاص یافت تا داوطلبان برای آزمون اصلی آمادگی داشته باشند و نیروهای پشتیبانی مشکلات احتمالی آنان در زمان آزمون را رفع کنند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین عمرانی فر ابراز داشت: امسال 15 نیروی پشتیبانی از طریق تلفن و یا آیکون چت، پاسخگوی داوطلبان در روز آزمون هستند و به طور کلی، 30 نفر از کارشناسان جامعه الزهرا علیهاالسلام در برگزاری آزمون ورودی جامعه الزهرا علیهاالسلام همکاری دارند.

 

وی با بیان اینکه نتایج آزمون ورودی 1401-1400 اواخر خرداد از طریق سامانه سنجش و پذیرش و پایگاه اطلاع رسانی جامعه الزهرا علیهاالسلام اطلاع رسانی می‌شود، گفت: پذیرفته شدگان آزمون ورودی برای مصاحبه دعوت می‌شوند که مصاحبه نیز با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا به صورت حضوری، مجازی و یا تلفیقی انجام می‌شود.

 

رئیس سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام در پایان اظهار کرد: داوطلبان می‌توانند سوالات، انتقادات و پیشنهادات خود درباره آزمون را از طریق سامانه سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی http://paziresh.jz.ac.ir/  بخش ارسال و پیگیری درخواست ها ارسال کنند تا به درخواست آنان پاسخ داده شود.

پایان پیام/414

منبع: شبستان

کلیدواژه: سطح دو آزمون ورودی جامعه الزهرا داوطلبان ثبت نام طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام آزمون ورودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۷۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی

 

 حسینی واشان نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش در خراسان جنوبی گفت: با وجود تلاش ارتش برای اعزام بالگرد، برخی از متقاضیان با تأخیر به حوزه امتحانی رسیدند و درصد بسیار کمی هم نتوانستند به آزمون برسند لذا این افراد در مرحله دوم آزمون شرکت می‌کنند.

او افزود: این افراد از حوزه امتحانی زیرکوه و قاین هستند ولی در بقیه حوزه های امتحانی استان بدون هیچ مشکلی آزمون سراسری در حال برگزاری است.

حسینی بیان کرد: امسال در کشور یک میلیون و ۱۵۲ نفر متقاضی کنکور سراسری بوده اند که از این تعداد ۱۴ هزار و ۹۰۰ نفر در خراسان جنوبی هستند.

بیشتر بخوانید

رقابت بیش از ۱۲ هزار و ۷۰۰ نفر در کنکور سراسری خراسان جنوبی

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش در خراسان جنوبی عنوان کرد: برای آزمون نوبت فردا نیز پیش بینی های لازم انجام شده و امیدواریم کنکور بدون هیچ مشکلی در همه حوزه های امتحانی برگزار شود.

او ادامه داد: نوبت اول آزمون سراسری در استان همزمان با سراسر کشور ششم و هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود و داوطلبان در پنج گروه آزمایشی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

حسینی با اشاره به برگزاری نوبت دوم کنکور سراسری در هفتم و هشتم تیر ۱۴۰۳ تصریح کرد: چنانچه داوطلبی در هر دو نوبت کنکور در یک رشته واحد آزمون دهد سازمان سنجش رتبه بهتر را ملاک قرار خواهد داد.

مسئولان اعلام کردند که با وجود سیلاب شدید در شهرستان زیرکوه و نبود دسترسی روستاها به مرکز شهرستان، کنکور سراسری طبق برنامه امروز برگزار می‌شود.

استفاده از ظرفیت ارتش و مرزبانی برای انتقال دانش‌ آموزان از نقاط مختلف به وسیله ماشین آلات سنگین به مرکز شهرستان برای شرکت در آزمون کنکور سراسری از دیگر اقدامات بوده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز ماراتن پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند