Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سهراب مختاری با اشاره به فراخوان ثبت نام شانزدهمین دوره جشنواره تعاونی‌های برتر، گفت: فرآیند ثبت نام شانزدهمین دوره تعاونی‌های برتر از ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ آغاز و به مدت یکماه تا ۱۸ خردادماه امسال ادامه دارد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس ادامه داد: از تعاونگران استان فارس دعوت می‌شود با مراجعه به سایت https://taavoni.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند.

او با بیان اینکه مهلت اعلام شده برای ثبت نام در این جشنواره غیر قابل تمدید است، اضافه کرد: به روز رسانی اطلاعات تعاونی‌ها شامل بارگذاری مدارک و مستندات مرتبط با مجامع عمومی، اطلاعات اعضای تعاونی‌ها، اطلاعات شاغلین، صورت‌های مالی، گزارش‌های حسابرسی از سال ۹۶ تا ۹۹ باید در سامانه مذکور بارگذاری شود.

مختاری گفت: بررسی مدارک و مستندات و معرفی منتخبین برتر استانی و ملی شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر تا نیمه شهریورماه ۱۴۰۰ اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره تعاونی های برتر تعاون کار و رفاه اجتماعی تعاونی های برتر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۷۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این نماینده مجلس شهید شد +تصاویر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌السلام مهدی شاه آبادی نماینده مردم تهران در اولین دوره مجلس شورای اسلامی هنگام بازدید از مناطق جنگی به شهادت رسید.

بنابر روایت اطلاعات آنلاین، روزنامه اطلاعات ۸ اردیبهشت ۱۳۶۳ گزارش مراسم تشیع پیکر این شهید مجلس را منتشر کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902536

دیگر خبرها

  • فراخوان کشف قیمت و تامین داروهای تک‌ نسخه‌ای
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • شانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • این نماینده مجلس شهید شد +تصاویر