Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – بعد از موفقیت‌های تیم‌های آکادمی استقلال در رقابت‌های پایه، اتهامی مبنی بر ثبت غیر قانونی بازیکنان استقلال در هیات فوتبال و صدور کارت بازی برای بازیکنان آکادمی در خبرگزاری‌ها و برخی رسانه‌ها منتشر شد.

بعد از طرح شکایات آکادمی کیا و پیکان از استقلال، پرونده‌ای در کمیته انضباطی تشکیل شد که در نهایت کمیته انضباطی رای به برائت آکادمی باشگاه استقلال داد و اعلام کرد در ثبت قرارداد و صدور مجوز بازی به بازیکنان هیچ تخلفی صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد مددی مدیرعامل استقلال، در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال در این خصوص، گفت: الحمدالله که پاکی و درستکاری تیم‌های پایه استقلال در این ماجرا ثابت شد. استعدادهای آینده‌دار استقلال به حق قهرمان دو رده پایه شده‌اند و در دو رده دیگر هم روی سکو ایستاده‌اند.

وی افزود: از جریان سازان این اتهام که خودشان تخلفشان قطعی شده، تعجب می‌کنم که با علم بر اینکه تخلفی رخ نداده، این جریان را برای لوث کردن موفقیت‌های تیم‌های پایه استقلال ایجاد کردند. جهت تنویر افکار عمومی اعلام می‌کنم که اگر لیگ پایه چند ماه دیرتر آغاز شد یا اگر بازی‌ها رفت و برگشت نبود، یک ظلم یا عدل مساوی برای همه تیم‌ها بود. به دلیل شیوع کرونا و با تصمیم مراجع ذی‌صلاح، لیگ پایه دیرتر آغاز شد. خوشبختانه ادعای باطل آقایان ثابت و آکادمی استقلال موفق شد در چهار رده پایه، دربی را از آن خود کرده و نتایج درخشانی کسب کند و خلاف ادعای این افراد ثابت شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۸۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت آرش برهانی به باشگاه استقلال؟

مهاجم سال های نه چندان دور استقلال در آستانه بازگشت به این باشگاه قرار دارد.

طرفداری | در یک اتفاق عجیب و ناگهانی علی خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد و فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی این باشگاه شد. به زودی چند تغییر دیگر هم در بدنه باشگاه استقلال رخ می دهد که در نوع خودش جالب خواهد بود.

شنیده ها از تغییرات احتمالی باشگاه استقلال حاکی از آن است که به زودی یکی از پیشکسوتان محبوب باشگاه استقلال به این باشگاه بازخواهد گشت.

آرش برهانی مهاجم سال های نه چندان دور استقلال که مدتی سرمربی تیم امیدهای استقلال بود و در آکادمی این باشگاه هم سمت داشت، گزینه اصلی ریاست آکادمی باشگاه استقلال است و اگر اتفاقی رخ ندهد،برهانی به زودی به این سمت منصوب خواهد شد. به غیر از برهانی چند پیشکسوت دیگر باشگاه استقلال هم برای رسیدن به این پست گزینه هستند ولی شانس برهانی بیشتر از سایرین است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • کارشناس حقوقی: رای کمیته انضباطی درمورد هوادار سپاهان مطابق آیین‌نامه است
  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • بازگشت آرش برهانی به باشگاه استقلال؟