Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه شهروند ساری در خصوص احتمال انصراف باشگاه های لیگ برتری از لیگ خبر داد.

مدیر عامل باشگاه فوتسال شهروند ساری می گوید در صورت فروش ساختمان‌‌های سازمان لیگ فوتسال و انحلال این سازمان باشگاه شهروند به همراه چند باشگاه دیگر از حضور در لیگ‌‌‌های فوتسال انصراف خواهند داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، چند روز  قبل خبری بر روی خروجی‌‌‌های سایت‌های خبری قرار گرفت مبنی  بر فروش ساختمان‌های سازمان لیگ فوتسال و منحل شدن این سازمان به دلیل بدهی‌‌های فدراسیون فوتبال این موضوع مورد واکنش بعضی از مدیران باشگاه‌‌‌ها و پیشکسوتان این رشته قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجددا با توجه به عملی شدن فروش ساختمان‌های سازمان لیگ فوتسال تعدای از باشگاه‌‌ها نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و اعلام کردند در صورت فروش این ساختمان‌ها  ازحضور در لیگ‌های فوتسال  انصراف می‌دهند.

 سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری و عضو سابق هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال در این باره اظهار داشت:

دو ساختمان سازمان لیگ با هزینه باشگاه‌های فوتسال ساخته شده و این ساختمان‌ها چند سال پیش با افزایش مبلغ ورودی تیم‌های لیگ برتری،دسته اول،دوم و....فوتسال آقایان بانوان ساخته شده است و هیچ ارتباطی با فدراسیون فوتبال ندارد و ریالی جهت ساخت این دو ساختمان از سوی فدراسیون هزینه نشده است که بخواهند آن را به فروش برسانند.

وی در ادامه عنوان کرد:

اقدام به فروش این ساختمان ها غیرقانونی است و مطمئن باشید اگر این اتفاق رخ دهد ما به عنوان اولین باشگاه اعتصاب و در مسابقات باشگاهی شرکت نمی‌کنیم.  البته چند باشگاه دیگر نیز با من هم عقیده  و با هم صحبت کردیم در صورت فروش این ساختمان‌ها و انحلال سازمان لیگ از حضور در لیگ‌‌های فوتسال انصراف می‌‌‌دهیم. ما به آنها اجازه نمی‌دهیم که حق فوتسالی‌‌‌ها  را پایمال کنند و ساختمانی را که با هزینه فوتسالی‌ها ساخته شده را فدراسیون به دلیل بدهکاری‌های فوتبالی به راحتی به فروش برساند.

اخبار داغ 

تجاوز پدر بابک خرمدین به دخترش آرزو / اعترافاتش دروغ است + فیلم گفتگوی اختصاصی جادوگر، سلطان را پشت سر گذاشت / نتایج تیم منتخب قرن (7) فیلمی که هواداران پرسپولیس رو کردند؛ چرا شجاعیان محروم نشد؟ بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی پانزدهم؛ پایان افسانه شکست ناپذیری پرسپولیس با معجزه حجازی برادر پل پوگبا: امیدوارم بارسلونا برادرم را به خدمت بگیرد وضعیت درختچه بونسای آاس رم پس از حمله پدر اسکاماکا به کمپ تمرینی باشگاه / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سازمان لیگ فوتسال سازمان لیگ ساختمان ها فروش ساختمان صورت فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۸۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور یک شهروند با گریم صدام حسین در استادیوم فوتبال! + فیلم

ویدیویی از کری‌خوانی یک هوادار فوتبال با لباس صدام حسین در ورزشگاه آزادی منتشر شده که با هم مشاهده می‌کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ۱۱۵۰۰ شعبه اخذ رأی در ۲۲ حوزه انتخابیه وجود دارد
  • فوت یک شهروند مشهدی بر اثر حیوان‌گزیدگی و ابتلا به هاری
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • پرونده مرگ بلاگر زن معروف در سوپر ساختمان شهر مشهد | صورت او ترکید!
  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • نامه تاج به وزیر: لیگ بعدی را شروع نمی‌کنیم!
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • حضور یک شهروند با گریم صدام حسین در استادیوم فوتبال! + فیلم