Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش طرفداری و به نقل از City Xtra، پپ گواردیولا که تیمش را به مقام قهرمانی فصل ۲۰۲۰/۲۱ لیگ برتر رسانده، در صحبت های پیش از بازی هفته آخر راجع به هری کین گفت:

کین بازیکن تاتنهام است و صحبت کردن در مورد او درست نیست. سرخیو آگوئرو

آگوئرو فوق العاده خوب، شوخ طبع و متواضع است. کادر فنی واقعاً او را دوست دارند و انسانی بسیار خوب و بازیکنی با کیفیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی توانم چیزی به آمار و ارقام اضافه کنم، عملکرد او باورنکردنی بوده است. فردا، هواداران به خاطر کارهایی که انجام داده، عناوینی که کسب کرده و عملکردی که داشته از او قدردانی خواهند کرد.

وقتی او آماده باشد و در تمرینات و بازی ها ثبات داشته باشد، مثل روماریو است، و در فضای ۵ متری می تواند مثل شیری در جنگل باشد که برای کشتن حریف قدم بر می دارد و این را با گلی که مقابل کریستال پالاس به ثمر رساند، نشان داد. بزرگترین ویژگی او شم گلزنی بالایی است که دارد. فردا تصمیم خواهیم گرفت. او می تواند تا ۴۰ سالگی بازی کرده و گلزنی کند. تا جایی که بتواند بازی کند، بازی خواهد کرد. او در بخشی از تمرینات امروز شرکت کرد و فردا در موردش تصمیم خواهیم گرفت.  ترکیب بازی با اورتون

انتخاب ترکیب همیشه سخت است. باید در تصمیم گیری رک باشم و آنها درکم خواهند کرد. بازیکنانی را برای کسب پیروزی به میدان خواهیم فرستاد. ۶ روز تا فینال لیگ قهرمانان باقی مانده، اگر بازیکنی مصدوم شود بدشانسی است، و مصدومیت همیشه ممکن است رخ دهد.

کایل واکر مقابل برایتون نتوانست بازی کند چون مچ پای او هنگام بازی با فرزندانش پیچ خورده بود. همه آماده هستند، سرخیو هم دیروز و امروز تمرین کرده است. کانسلو نمی تواند سه بازی ما را همراهی کند، بقیه آماده هستند. بازیکنان جوانی که ممکن است به ترکیب فصل آینده تیم راه یابند

شاید. چیزی نخواهم گفت چون ممکن است تمرکز بازیکنان جوان را بهم بزند. از عملکرد انزو مارسکا راضی ام و حس می کنم که روزی یک سرمربی فوق العاده خواهد شد، درست همانطور که میکل آرتتا را داشتم. این مسئله بستگی به تعداد بازیکنانی دارد که داشته باشیم، و اینکه چند نفر را به خدمت بگیریم. دو یا سه بازیکن به طور منظم با ما تمرین می کنند و در ترکیب تیم حضور دارند. شخصیت روبن دیاز

انتظارش را نداشتم، از کیفیت او مطلع بودیم، مخصوصاً در مورد کمک او به سایر بازیکنان می دانستیم. او مدافعی است که به حل مشکلات کمک می کند، و ارتباط خوبی با زوج کناری خود و حتی مدافعان کناری دارد. همیشه به فکر فوتبال است. با اینکه خیلی جوان است، و شاید من اشتباه می کنم، اما با تصمیم کادر فنی او به عنوان یکی از کاپیتان های تیم انتخاب خواهد شد چون همیشه می خواهد کمک کند، بهتر شود، و گوش می کند. لحظات بدی هم داشت، اما همراه با هم تیمی هایش لحظات خوبی را هم تجربه کرد و بابت دریافت جایزه به او تبریک می گویم. او درون و بیرون زمین قدرت برقراری ارتباط بالایی دارد و این احساس می شود. باشگاه به شما نقش رهبری نمی دهد، بلکه این ذاتی است. اگر واقعی نباشد، مردم متوجه می شوند. او پسری است که وقتی چیزی می گوید، به آن باور دارد و این کمک می کند. او در شرایط خوب و بد مسئولیت پذیر است. در این سن، چنین خصوصیاتی را از پدر و مادرش گرفته و تمام هم تیمی ها و مربیانش در بنفیکا نیز به او کمک کرده اند تا رشد کند. همیشه به فکر پیشرفت است. این را هر روز در تمرینات با توجه به نحوه آماده سازی و تغذیه اش، حس می کنیم. به همین خاطر است که موفق خواهد شد، چون در لحظات بد افسرده نمی شود، و قبول می کند که خوب نبوده و می تواند بهتر شود. فیل فودن در تیم ملی انگلیس

امیدوارم بتوانیم به او کمک کنیم. این یک روند طبیعی است، و در تیم رشد می کند. امیدوارم اینطور نباشد، اما ممکن است افت کند. حالا وقت آن است که به او کمک کنیم، او دوست دارد ۲۴ ساعته بازی کند. کارنامه او در شرایط خوبی است. در لحظات بد روی او حساب می کنیم. حالا او درک کرده که این کار چقدر سخت است. مطمئنم که فروتن است، و می داند چه اتفاقاتی قرار است رخ دهد. او به عنوان یک فوتبالیست رشد خواهد کرد.

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود

حیدر سلیمانی کارشناس داوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره قضاوت بیژن حیدری در بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: به نظرم حیدری اشتباه تاثیرگذاری در این بازی نداشت. او بازی بزرگی را قضاوت کرد و برخلاف قضاوت‌های قبلی اش در این بازی عصبانی‌تر داوری کرد و قضاوتش کولینایی بود. در دقیقه ۵۶ وقتی عالیشاه خطایی را در محوطه جریمه سپاهان بدون توپ روی یزدانی انجام داد به جای اینکه حیدری بیاد و به عالیشاه کارت بدهد مثل کولینا بر سر عالیشاه فریاد زد و تذکر سفت و سختی به او داد که من یاد برخورد ها‌ی کولینا با بازیکنان افتادم.  

او افزود: از همان جا امید عالیشاه تحت نظر رفت و تقریبا در همه صحنه‌های درگیری حضور داشت. وقتی دقیقه ۸۱  آن درگیری به وجود می‌آید داور هیچ شکی ندارد که باید به او کارت قرمز بدهد. اگرچه من اعتقاد دارم که آن صحنه اخراج سختگیرانه بود، اما وقتی داور با کمک داور مشورت کرد تصمیم درستی گرفت و عالیشاه عامل درگیری بود که با دستش به صورت بازیکن سپاهان زد. به طور کلی اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود.  

سلیمانی تصریح کرد: به نظرم حیدری چند اشتباه هم در صحنه‌های مختلف زمین مسابقه داشت، اما چون تاثیرگذار نبود زیاد روی آن حساسیت به خرج داده نشد. مثلا در نیمه اول وقتی رامین رضاییان توپی را شوت کرد و بیرانوند آن را دفع کرد و کرنر شد،   اما دارو ضربه دروازه اعلام کرد و رضاییان فریاد بر کمک داور می‌زد که باید کرنر اعلام می‌شد و تیم داوری در این صحنه اشتباه کرد. در نیمه دوم کمک داور آفسایدی را از مهدی ترابی قبل از تعویض شدنش اعلام کرد که اشتباه بود. لحظه‌ای که توپ برای مهدی ترابی ارسال شد او در وضعیت آفساید قرار نداشت و ۲ بازیکن دیگر پرسپولیس در وضعیت آفساید بودند که کمک داور اول این بازی اشتباه کرد.  

کارشناس داوری گفت: اخراج مربی سپاهان از نیمکت فنی به خاطر شدت اعتراضش بود و از محوطه فنی خارج شد و به زمین مسابقه وارد شد. این تصمیم در پی ۲ کارت زرد انجام شد و کارت زرد اول فنی بود، اما کارت زرد دوم به خاطر شدت اعتراض داده شد و در نهایت از زمین مسابقه اخراج شد.  در مجموع قضاوت خوبی را از بیژن حیدری شاهد بودیم و تاثیری در نتیجه بازی نداشت.  

سلیمانی درباره اینکه فرشاد احمد زاده بعد از دریافت کارت زرد به بازیکن پرسپولیس تکل زد و نباید به او کارت زرد دوم داده می‌شد، گفت: به طور معمول داور‌ها در دادن کارت زرد اول راحت‌تر اخطار می‌دهند و کارت زرد دوم را سختگیرانه‌تر می‌دهند، چون به جای اخراج سعی می‌کنند بازی را مدیرت کنند. حیدری هم می‌خواست بازی را مدیریت کند. اگر احمد زاده کارت زرد اول را نداشت در آن صحنه به او کارت داده می‌شد.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • گریلیش: هنوز از حرف‌های گواردیولا حیرت می‌کنم
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد