Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@09:03:58 GMT

برخی از آسیب ها و جرایم متاثر از نیروی کار مهاجر است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۸۶۵۷

برخی از آسیب ها و جرایم متاثر از نیروی کار مهاجر است

ایسنا/یزد دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: برخی از تفاوت های فرهنگی و اختلاط های قومی در مهاجر پذیری شهرستان، تبعات اجتماعی و مشکلات فرهنگی را ایجاد کرده است.

«محمدرضا حدادزاده» در آیین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب اشکذر بر حرکت استان به سمت صنایع کم آب خواه تأکید و اظهار کرد: توجه به سند آمایش سرزمینی در توسعه استان و حرکت به سمت صنایع کم آب خواه و همسو با محیط زیست باید مورد اهتمام مدیران و تصمیم گیران قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: توسعه و پیشرفت، زمینه ساز رونق اقتصادی در منطقه و انتفاع مردم از گردش منابع مالی است، اما در بعضی موارد آسیب ها و مشکلاتی را نیز به همراه دارد که باید آن مشکلات را شناسایی و مدیریت کرد.

این مقام قضایی، مهاجر پذیر بودن شهرستان های صنعتی را از مشکلات توسعه و پیشرفت ذکر و بیان کرد: در حالیکه برخی از تفاوت های فرهنگی و اختلاط های قومی در مهاجر پذیری شهرستان شاید تبعات اجتماعی و مشکلات فرهنگی را ایجاد کند اما باید به این مهاجر پذیر بودن نیز به چشم یک فرصت نگاه کرد و از آن در مسیر پیشرفت شهرستان بهره گرفت.

وی استفاده از ظرفیت نخبگان، فرهیختگان و سازمان های مردم نهاد را در حل و فصل مسائل شهری خواستار شد و گفت: برای حرکت در مسیر تعالی و رونق اقتصادی و تأمین آرامش و آسایش آحاد جامعه باید همه ظرفیت ها را به خدمت گرفت و از آنها برای پیشبرد اهداف استفاده کرد.

حدادزاده، با اشاره به اهمیت انتخابات و لزوم برگزاری یک انتخابات باشکوه، ابراز کرد: همه مردم و مسئولین باید نسبت به انتخابات اهتمام داشته باشند و برای برگزاری سالم، باشکوه و پرصلابت آن تلاش نمایند.

وی حمایت از تولید و مانع زدایی از مسیر صنایع را یکی از امور مهم برشمرد و گفت: صیانت از حقوق عامه و رعایت حقوق شهروندی در عین حمایت از تولید و صنایع سنگین توأم با ملاحظات زیست محیطی یکی اهداف  حوزه دادستانی است که دادستانی شهرستان اشکذر به خوبی از این رسالت خطیر برآمده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد، نظارت بر واگذاری ها، اجرای خلع یدها و صیانت از انفال و بیت المال را از شمول مورد تأکید حوزه دادستانی دانست و گفت: دادستان با معیار قانون و التزام به مقررات باید از بیت المال صیانت کند و حافظ و امین اموال عمومی و انفال باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، در این آیین از خدمات و تلاش های «سیدمحمدابراهیم اقبالی» تجلیل شد و «محمدجواد زارع بیدکی» به سمت دادستان عمومی و انقلاب اشکذر معارفه شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی دادستان يزد نیروی کاری مهاجر شهرستان اشكذر يزد تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۸۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات عجیب از گمشدن یسنا کوچولو؛ او را دزدیده بودند؟

دادستان عمومی و انقلاب کلاله اعلام کرد که تحقیقات درباره مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای تا زمان شناسایی و دستگیری همه عوامل ادامه دارد.

به گزارش تسنیم، ‌سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

 

دیگر خبرها

  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • جزئیات عجیب از گمشدن یسنا کوچولو؛ او را دزدیده بودند؟
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • احتمال ربوده شدن یسنا قوت گرفت
  • جزئیات جدید دادستان از پرونده یسنا |‌ شواهد و قرائن نشان می دهد ...
  • دادستان کلاله: یسنا ربوده شده بود
  • ورود دادستان کلاله به موضوع مفقودی «یسنا»
  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان