Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@14:27:51 GMT

زلزله ۵ ریشتری شهرستان گناوه تا کنون خسارتی نداشته است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۸۸۲۶

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو اظهار داشت: زمین لرزه ۵ ریشتری عصر جمعه در شهرستان تاکنون خسارتی در برنداشته است اما کارشناسان در حال ارزیابی هستند.

فرماندار گناوه افزود: به محض وقوع زلزله با دهیارهای ها و شوراهای اسلامی در روستاهای این شهرستان تماس گرفته شد و به آنان اعلام شد که در صورت وارد شدن خسارتی اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بخشدار مرکزی گناوه و تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز جهت بررسی بیشتر به مناطق روستایی اعزام شدند.

وی یادآور شد: تاکنون گزارشی مبنی بر خسارت به روستاییان دریافت نشده است.

وی اظهار داشت: بنا به گفته کارشناسان پس لرزه‌ها در گناوه در ادامه زمین لرزه ۵.۹ ریشتری ۲۹ فروردین امری طبیعی است اما مردم از تداوم آن دل نگران هستند.

زمین لرزه‌ای به بزرگی پنج ریشتر در عمق هشت کیلومتری زمین ساعت ۱۶ و ۲۲ دقیقه روز جمعه شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر را لرزاند و باعث نگرانی مردم به ویژه در روستاهای نزدیک به مرکز این زمین لرزه شد.

بر اساس داده‌های مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤ سسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران موقعیت این زمین لرزه در عرض جغرافیایی ۲۹.۷۶ و طول جغرافیایی ۵۰.۵۹ ثبت شده است.

این زمین لرزه در فاصله ۲۲ کیلومتری بندر گناوه ،۳۱ کیلومتری بندر ریگ و ۳۳ کیلومتری بندر امام حسن رخ داده است.

وقوع زمین لرزه ۵.۹ ریشتری در ۲۹ فروردین ماه سال جاری در شهرستان گناوه، در این شهرستان طی ماه‌های اخیر صدها پس لرزه رخ داده است که اگر چه خسارت جانی در بر نداشته است اما باعث نگرانی مردم شده است.

کد خبر 5217211

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه زلزله انتخابات 1400 چالش شایستگی ویروس کرونا فلسطین بوشهر جنبش ازما آمار کرونا زلزله اردبیل گرگان عکس استانها انتخابات شورای شهر و روستا کرمانشاه واکسن کرونا زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۸۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله چهار وهفت دهم ریشتری درفاریاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان ، این زلزله به بزرگی 4.7 ریشتر ساعت 07:53:46  دربلوک در حوالی شهرستان فاریاب در عمف 9کیلومتری زمین رخ داد.

 از خسارتهای احتمالی این زمین لرزه گزارشی دریافت نشده است.

زمین لرزه‌ای هم به بزرگی ۴.۶ دهم در مقیاس امواج درونی زمین( ریشتر)  عصر دیروزسیرچ کرمان را تکان داد.

 

دیگر خبرها

  • زلزله ۴.۲ ریشتری در خراسان شمالی هیچگونه خسارتی در پی نداشت
  • زلزله ۴.۲ ریشتری «تیتکانلو» در شهرستان فاروج را لرزاند
  • زلزله ۴‌.۲ ریشتری «تیتکانلو» در شهرستان فاروج را لرزاند
  • زمین لرزه فاریاب خسارتی نداشت
  • زمین‌لرزه ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان خسارتی نداشت
  • زلزله چهار وهفت دهم ریشتری درفاریاب
  • کرمان باز هم لرزید | زلزله ۴.۷ ریشتری در فاریاب
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتری در فاریاب استان کرمان
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان را لرزاند
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد