Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@20:59:04 GMT

سرژ گنابری: از خودم راضی نیستم

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۹۱۹۸

سرژ گنابری: از خودم راضی نیستم

سرژ گنابری، ستاره بایرن مونیخ، درباره فصل ناامیدکننده ای که در بایرن مونیخ پشت سر گذشته صحبت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، سرژ گنابری در آستانه آخرین بازی این فصل بایرن در بوندسلیگا، درباره ناراحتی اش از مشکلاتی که در یک سوم پایانی زمین حریف و رو به روی دروازه داشت صحبت کرده است و همچنین تایید کرده که ترجیح می داد در این فصل بیش از یک قهرمانی کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گنابری نقش مهمی در موفقیت بایرن و کسب یک سه گانه بی سابقه در فصل 20-2019 تحت هدایت هانسی فلیک ایفا کرد و 23 گل و 14 پاس گل در 46 بازی در همه رقابت ها به نام خود ثبت کرد.

این ستاره ملی پوش آلمانی شهرت خود را به عنوان یکی از بهترین وینگرهای اروپا در این روند تثبیت کرد اما پیش از آخرین بازی این فصل برابر آگزبورگ اعتراف می کند که در این فصل از استانداردهای خود افول کرده و با افت مواجه شده است.

 

 

گنابری گفت: "من از خودم راضی نیستم. دوست داشتم که تعداد گل ها و پاس گل هایم را افزایش دهم. متاسفانه بازی های زیادی بود که در آنها من شانس های واقعا خوبی را از دست دادم. باید روی این موضوع کار کنم."

ستاره 25 ساله بایرن به همراه این تیم یک عنوان قهرمانی دیگر در بوندسلیگا را به افتخارات خود افزود اما از اینکه بایرن نتوانسته از عنوان قهرمانی خود در جام حذفی و چمپیونزلیگ دفاع کند، بسیار ناراحت است.

گنابری افزود: "پس از آنهمه موفقیت ما در فصل پیش، من شخصا دوست داشتم که امسال بیش از یک عنوان قهرمانی ببریم چرا که هیمشه می خواهم همه دستاوردهای ممکن را کسب کنم.

مخصوصا بازی برگشت حذفی برابر کی‌یل در جام حذفی واقعا آزاردهنده بود، آن اتفاق نباید برای ما می افتاد، اما ناامیدی بزرگتر برای ما حذف در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ برابر PSG بود."

 

 

گنابری در این فصل در 37 بازی برای بایرن به میدان رفته و 10 گل برای باواریایی ها به ثمر رسانده است. آخرین گل او در ماه مارس و در پیروی 4-0 بایرن برابر اشتوتگارت وارد دروازه حریف شد.

گنابری موفق شده در این فصل شش پاس گل به هم تیمی هایش بدهد اما فردا در آخرین بازی بایرن در بوندسلیگا برابر آگزبورگ این فرصت را دارد تا آمار خود بهبود ببخشد.

 

بایرن مونیخ سرژ گرنابری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ سرژ گرنابری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بایرن به کین

بازیکنان تیم فوتبال بایرن قصد دارند به هری کین برای نزدیک‌شدن به رکورد روبرت لواندوفسکی در بازی‌های باقیمانده بوندسلیگا کمک کنند.

به گزارش ایسنا، کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس در فصل جاری بوندسلیگا مقابل ۱۵ حریف از ۱۷ حریفی که برابرش به میدان رفته، گلزنی کرده است. او فقط مقابل فرایبورگ (دو بار) و اینتراخت فرانکفورت نتوانست برای بایرن گلزنی کند. حالا دیدار برگشت بایرن برابر فرانکفورت از راه رسیده است و کین می‌خواهد دروازه این تیم را برای نخستین بار باز کند.

هری کین در اولین فصل حضورش در بوندسلیگا تاکنون ۳۳ گل زده که رکورد چشمگیری است. او این تعداد گل را در ۳۰ بازی به ثمر رسانده است. رکورد ۴۱ گل روبرت لواندوفسکی در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ بسیار دور اما همچنان در دسترس است.

بایرن می‌خواهد به کین برای ثبت رکورد کمک کند

تیم مونیخی می‌خواهد به کین در راه رسیدن به رکورد لواندوفسکی کمک کند. این موضوع را توماس توخل نیز تایید کرد و گفت: رکورد گلزنی کین فوق‌العاده است. گل‌های او به ما کمک زیادی کرده است. او نه‌تنها گل می‌زند که یک رهبر در تیم است. بسیار خوشحالیم که او اینجاست.

در حالی که انتظار می‌رود کین تا تابستان ۲۰۲۷ در بایرن باشد، دوران حضور توخل در باواریا قرار است خیلی زود به پایان برسد و بعید است این مربی با توجه به درخواست هواداران بایرن برای ماندن، نظرش را تغییر دهد.

بایرن‌مونیخ امروز باید در هفته سی‌ام بوندسلیگا به مصاف اینتراخت فرانکفورت برود و سه‌شنبه‌شب هم میزبان رئال مادرید خواهد بود. دو تیم بازی رفت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در ورزشگاه آلیانتس‌آره‌نا برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • کمک بایرن به کین
  • افشا شد: قول‌های بارسا به ژاوی چه بود!‏
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • پوچتینو: در چلسی فقط من نباید خودم را ثابت کنم
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • قاتل آرائوخو اعتراف کرد: می‌دانستم اشتباه می‌کند!‏
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!