Web Analytics Made Easy - Statcounter

  روح الله غبرایی میبدی ضمن بازدید وزیر صمت از این واحد صنعتی اظهار کرد: این واحد تولیدی از تیرماه سال گذشته با اشتغال زایی ۳۰۰ نفر کلنگ زنی شد و امیدواریم در آبان ماه به بهره برداری برسد.   وی افزود: در فاز نخست ظرفیت تولید کارخانه سیماکاشی ۱۵ هزارمترمربع در روز خواهد بود و گنجایش ظرفیت تولید روزانه به ۲۰ هزارمترمکعب در روز هم خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظرفیت تولید فاز اول کارخانه سیماکاشی ۱۵ هزار متر مربع در روز است و تا ۶۰ هزار متر مربع در روز نیز کارخانه گنجایش افزایش ظرفیت دارد.    مدیرعامل سیماکاشی در خصوص اشتغال ایجاد شده در این کارخانه تصریح کرد: این واحد صنعتی مشکلات زیرساختی نظیر تامین گاز و برق داشت که با دستور وزیر قرار شد تامین برق از شهرستان مهاباد و تامین گاز هم از شهرستان اردستان انجام بگیرد.   گفتنی است علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن تجارت در آغاز سفر دوروزه به استان اصفهان امروز از واحدهای صنعتی فولاد کویر، سیما کاشی و واحد کویر مقوا بازدید کرده تا این واحدهای صنعتی در هفته دولت به بهره برداری برسد. همچنین،  قرار است امروز واحد فاستونی اردستان پس از ۶ سال رکود و با تملک بانک سپه و جذب سرمایه گذار مجددا به چرخه تولید برگردد و زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر را فراهم شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 انتخابات 1400 غزه وزیر صمت فولاد کویر اشتغال زایی نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 انتخابات 1400 غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت تقسیم می شود؟

به گزارش تابناک، علیرضا فخاری استاندار تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با تشکیل استان‌های شرقی و غربی تهران اظهار کرد: موضوع تقسیمات استان تهران در حال کارهای مطالعاتی است و در حال حاضر این موضوع در کمیسیون‌های مرتبط دولت با همه مشخصات بررسی شده و باید در هیأت دولت و سپس مجلس شورای اسلامی تصویب و در نهایت پس از قبولی، ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی مخالف و برخی موافق این طرح هستند و هر یک استدلال‌هایی دارند، افزود: باید در فضایی منطقی و معقول به موضوع تقسیمات بپردازیم و به دور از احساسات و نگرش‌های سیاسی و منطبق با شرایط محیطی و منطقه‌ای تصمیم‌گیری شود که زمینه‌ساز رفع مشکلات مردم باشد.

استاندار تهران تاکید کرد: در تقسیمات کشوری باید به نقطه‌ای از اطمینان بخشی برسیم که مردم می‌توانند زندگی توأم با آرامش داشته باشند و در حوزه‌های زیرساختی مشکلاتی از قبیل تأمین آب و برق، حمل‌ونقل و ارتباطات وجود نداشته باشند.

فخاری تصریح کرد: اگر قرار است تقسیمی صورت بگیرد باید این مشکلات زیرساختی نیز مورد کندوکاو قرار بگیرد تا با تقسیمات، موقعیت برتری فراهم و خلق شود نه اینکه فرصت شرایط عادی از مردم سلب شود.

 منبع: فارس

دیگر خبرها

  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز
  • نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید