Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، «میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی، با انتشار پیامی توئیتری بر کم نظیر بودن مذاکرات وین میان ایران و قدرت‌های غربی تاکید کرد.

اولیانوف در پیام خود نوشت: مذاکرات وین در زمینه برجام منحصر به فرد است. هدف ما به روز رسانی توافق یا شرح توافق جدید نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف، بازگرداندن یک توافق تقریباً نابود شده، به صورت قدم به قدم است. آیا چنین نمونه‌ای در تاریخ روابط بین‌الملل وجود دارد؟ من که نمی‌توانم چیزی شبیه به این پیدا کنم. شما چطور؟

لازم به ذکر است اولیانوف طی روزهای گذشته نیز از تفاهم قابل توجه به دست آمده میان ایران و قدرت‌های غربی خبر داده و اعلام کرده بود که دو طرف در حال دستیابی به نقطه عطفی در مذاکرات هستند.

پربیننده ترین تمایل واشنگتن برای بازگشت به برجام / مذاکرات وین باید ظرف ۲هفته آتی به نتیجه برسد نتانیاهو: ایران به اسرائیل پهپاد ارسال کرده بود حمایت آمریکا از اسرائیل برای مدت طولانی ادامه نخواهد یافت برترین تصاویر خبری ۲۴ ساعت گذشته هنوز در خصوص برخی موضوعات کلیدی تصمیم گیری نشده است / ادامه مذاکرات احیای برجام پس از ضرب‌الاجل ۲۱می

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: برجام انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۹۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویترز از سفر رئیس سیا به دوحه خبر داد

خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع آگاه از سفر ویلیام برنز رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به دوحه خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یک مقام آگاه از مذاکرات آتش بس در غزه به رویترز گفت که ویلیام برنز رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند در حالیکه مذاکرات غزه «در آستانه فروپاشی» است.

این مقام همچنین بیان کرد که واشنگتن و دوحه فشار حداکثری را بر روی اسرائیل و حماس بمنظور ادامه مذاکرات وارد خواهند آورد.

رژیم صهیونیستی چشم‌انداز آتش‌بس در غزه را تضعیف کرده زیرا درخواست حماس مبنی بر پایان جنگ و خروج نظامیانش از غزه در ازای آزادی گروگان‌ها را نمی‌پذیرد.

حماس امروز اعلام کرد که دور مذاکرات آتش بس در قاهره به پایان رسیده است و هیات حماس امشب برای مذاکره با رهبری این گروه به قطر باز خواهد گشت.

مقاومت: حماس توافقی را که شامل آتش‌بس دائمی نباشد، نمی‌پذیرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افشاگری تازه؛ پخش فایل صوتی جنجالی ظریف، عمدی و برای پالس به آمریکا بود!
  • اسلامی: ایران از برجام خارج نشده است/ سند راهبردی بیست ساله هسته‌ای را در دستورکار قراردادیم/ گروسی: باید شرایط را جهت بازگشت به برجام تسهیل کنیم
  • رئیس سیا نگران روابط ایران و روسیه شد/ برنز به ایران اتهام زد
  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • یک جنگ سرد جدید؟ جنگ جهانی سوم؟ / چگونه می توانیم در این «عصر سردرگمی» حرکت کنیم؟
  • رویترز از سفر رئیس سیا به دوحه خبر داد
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • رکورد بی‌نظیر آنتونی ادواردز در تاریخ NBA
  • زمان بازنگری اساسی در تعریف حقوق بین‌الملل
  • «سیزیف» به مردم ایران چه می آموزد؟ / ورود ایرانیان به دالان باریک آزادی / مهمترین پروژه توسعه ایران توانمندسازی جامعه