Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@08:57:09 GMT

بی توجهی صدا و سیما به قهرمان ایتالیا

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۹۶۲۶

اینترمیلان یکشنبه ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه جوزپه مه آتزا نوزدهمین جام قهرمانی فوتبال ایتالیا را دریافت خواهد کرد که باید دید این بازی پخش زنده خواهد داشت یا خیر؟

خبرگزاری میزان - مسابقات سری‌آ باشگاه‌های ایتالیا چند سالی است در زمینه پخش زنده تلویزیونی در صدا و سیمای ایران مورد کم لطفی قرار گرفته است. لیگی که سال‌های سال جذاب‌ترین تورنمنت جهان و محل درخشش بسیاری از فوق ستاره‌های فوتبال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته شرایط پخش زنده این لیگ چند وقتی است به خاطر ورود ستاره‌هایی، چون کریستیانو رونالدو، روملو لوکاکو، زلاتان ایبراهیموویچ و... بهبود یافته، اما پخش بازی‌های مهم آن همچنان جای شک و تردید دارد.

تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا پس از ۱۰ فصل دوری از قهرمانی سری آ، سرانجام با آنتونیو کونته به این عنوان مهم دست یافت و ۴ هفته زودتر قهرمانی خود را قطعی کرد. نکته عجیب در خصوص اینتر این است که بازی‌های این تیم پس از هفته ۳۰ سری آ دیگر پخش زنده نداشته است!

آخرین بار ۲۲ فروردین (۱۱ آپریل) که اینتر مقابل کالیاری قرار گرفت بازی این تیم از شبکه ورزش صدا و سیما پخش شد و پس از آن تمام بازی‌های نراتزوری (۷ بازی از جمله دیدار‌های مهم مقابل ناپولی، رم و یوونتوس) از تلویزیون پخش زنده نشده است!

اینترمیلان یکشنبه ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه جوزپه مه آتزا میزبان اودینزه خواهد بود. قرار است در این بازی که با حضور ۱۰۰۰ تماشاگر برگزار می‌شود، نوزدهمین جام قهرمانی فوتبال ایتالیا به تیم آبی و مشکی پوش میلانی اهدا شود.

باید دید این بازی و مراسم مهم از آنتن زنده‌ی صدا و سیما پخش خواهد شد یا خیر؟

بیشتر بخوانید: کونته قصد جدایی از اینتر را ندارد

انتهای پیام/

برچسب ها: اینتر سری آ آنتونیو کونته

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینترمیلان اینتر سری آ آنتونیو کونته پخش زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۹۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود

به گزارش ورزش سه، دیروز این‌طور پیش بینی شده بود: یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل. حتی پپ گواردیولا در مورد خطرات برایتون هشدار داده بود اما بازیکنان  با او مخالفت کردند!

شاگردان روبرتو دزربی سبک خود را رها نکردند و در نهایت بهای گزافی برای آن پرداختند. فقط کمی بیشتر از نیم ساعت طول کشید تا دوئل به پایان برسد؛ بدون هالند و بدون آنکه سیتی اثری از تسلیم شدن را به نمایش بگذارد. آنها در ۳۰ دقیقه ابتدای مسابقه دو بار دروازه برایتون را باز کردند و کار تمام شد در حالی که هالند متاثر از مصدومیتی که در مقابل مادرید به آن دچار شده بود از روی سکوها بازی را دنبال می‌کرد.

این دومین بازی سیتی بدون هالند بود اما فیل فودن در ورزشگاه آمکس ظاهر شد و بار تیم را روی دوشش گرفت و کوه را جابجا کرد.

 البته این برایتون بود که حمله اول را سازمان داد اما این سیتی  ضربه اول را زد. فودن در دقیقه ۱۷ زیر چشمش  کایل واکر را دید و  او را صاحب توپ کرد تا این مدافع کنار با سانتری زیبا دی‌‌بروینه را در محوطه جریمه پیدا کند و ضربه سر بازی بازیکن بلژیکی سیتی را پیش بیندازد.

میزبان سعی در پاسخگویی داشت اما دو گل در ۷ دقیقه مرغان دریایی را خلع سلاح کرد. در اولین تلاش برای باز کردن دروازه حریف فودن ضربه با یک ضربه آزاد مستقیم که به تن بازیکن حریف خورد تیمش را دو هیچ پیش انداخت و دقایقی بعد نیز پس از شلیک توپ توسط برناردو ضربه نهایی را وارد دروازه حریف کرد. 3-0.

البته برایتون به دنبال بازگشت به بازی بود و در نیمه دوم آنها دو موقعیت خطرناک روی دروازه سیتی ایجاد کردند  اما در دقیقه ۶۰ جولیان آلوارز بازی را به صورت قطعی بست و گل چهارم تیمش را روی همکاری  ادرسون و کایل واکر به ثمر رساند.  البته برایتون می‌توانست یکی از گلها را جبران کند اما داور یک پنالتی واضح از گواردیول را روی ژائو پدرو قورت داد!

با این پیروزی، سیتی گامی جدید به سمت قهرمانی برداشت، هرچند که پس از انجام یک بازی متوالی هنوز جایگاه اول را به دست نیاورده است. حالا سیتزنها با یک بازی کمتر با 76 امتیاز بالاتر از لیورپول قرار گرفته و یک امتیاز از آرسنال کمتر دارند. تیم پپ در رده دوم جدول  در صورت پیروزی در مسابقه بعدی آرسنال را هم پشت سر خواهد گذاشت.

آبی‌پوشان با فعال کردن حالت کروز برایتون را ترک کردند. برتر قلمرو آنهاست و آنها نمی خواهند اینجا غافلگیر شوند!

در واقع همه کارشناسان روی این مسئله اتفاق نظر دارند که امسال هم در انگلیس اتفاق تازه‌ای رخ می‌دهد و سیتی دوباره قهرمانی فصل را به قهرمانی فصل را به جام های مکرر به جامهای مکررش در انگلیس اضافه حواهد کرد. بازی با با ناتینگهام فارست، ولورهمپتون، فولام، تاتنهام و وستهم تا پایان مسابقه در انتظار سیتی است.

دیگر خبرها

  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • میرزازاد: فصل تلخی را پشت سر می‌گذاریم
  • خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)