Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – مجتبی فریدونی در خصوص پیگیری پرونده مهدی مهدی‌پور و گلایه از کمیته تعیین وضعیت در این خصوص اظهار داشت: واقعاً ما نمی‌دانیم چه اتفاقی در کمیته تعیین وضعیت رخ می‌دهد و دوستان چکار می‌کنند که رسیدگی به یک شکایت و پرونده یک بازیکن این قدر طول می‌کشد. ما شهریور سال گذشته از مهدی‌پور شکایت کردیم و اسفندماه هم جلسه رسیدگی به وضعیت این بازیکن بود و نزدیک به سه ماه هم از آن جلسه گذشته ولی هنوز حکم صادر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آن زمان فکر می‌کنم بحث این بود که استقلال راهی رقابت‌های آسیایی است و نماینده ایران است و بعد از بازگشت از رقابت‌ها به موضوعش رسیدگی می‌شود ولی تیم برگشته و هنوز هم خبری نیست. وقتی فصل تمام شود دیگر حکم کمیته تعیین وضعیت به چه دردی می‌خورد؟

مدیرعامل ذوب آهن ادامه داد: یک بازیکن سپاهان هم چنین مشکلی دارد تازه بازیکن رده آماتور است و حرفه‌ای نیست ولی به وضعیت او هم رسیدگی نمی‌شود ولی بازیکنان دیگر را دیده‌ایم که خیلی سریع‌تر به پرونده‌شان رسیدگی شد و حکمشان صادر شد ولی وقتی یک طرف این پرونده‌ها استقلال و پرسپولیس باشد به نظر می‌رسد قضیه متفاوت است.

فریدونی در مورد وضعیت تیم ذوب آهن هم گفت: اوضاع تیم خوب است، بازی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم ولی متاسفانه باختیم که باخت هم بخشی از فوتبال است و آماده بازی پرسپولیس می‌شویم و امیدوارم شاهد یک بازی خوب و یک نتیجه خوب باشیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی مهدی پور استقلال ذوب آهن استقلال خبر ویژه ذوب آهن مهدی مهدی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری

به گزارش خبرگزاری مهر، عملکرد دیوان عدالت اداری در سال ۱۴۰۲ در حوزه‌های مختلف همراه با اهتمام در راستای تحقق اهداف پیشگیرانه بوده است که معاونت حقوقی، پیشگیری و پژوهش در جهت کاهش شکل‌گیری دعاوی و در نتیجه کاهش اطاله دادرسی، سلامت اداری در دستگاه‌های اجرایی کشور و اصلاح فرآیندهای اداری که در نهایت منجر به تسهیل و برقراری سلامت اداری می‌شود اقداماتی را برنامه‌ریزی و اجرا کرده است.

برگزاری ۶۵ جلسه در ۲۱ کارگروه تخصصی با دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های پر شکایت، تبیین و معرفی تبصره ۴ ماده ۱۶ قانون دیوان، رصد پرونده‌های کثیرالشاکی، پربسامد و پرتکرار، انتقال دانش قضائی دیوان به دستگاه‌های اجرایی، برگزاری نشست‌های تحلیل و آسیب‌شناسی با مراجع علمی و دانشگاهی برخی از اقدامات این معاونت است.

طبق داده‌های آماری در سال ۱۴۰۰ در مجموع ۱۷۵ هزار و ۱۱۲ پرونده در دیوان طرح شده بود که در سال ۱۴۰۱ این عدد به ۱۷۰ هزار و ۷۷۶ پرونده رسیده و با ادامه تلاش مدیران و کارکنان خدوم دیوان این عدد در سال ۱۴۰۲ به ۱۶۵ هزار و ۷۷۴ پرونده رسیده است که نشان می‌دهد در سال ۱۴۰۱ کاهش ۲.۴۸ درصدی و در سال ۱۴۰۲ شاهد کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری بوده‌ایم.

کد خبر 6089223

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور