Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – شهاب الدین عزیزی خادم درباره قانون منع حضور خارجی‌ها در فوتبال ایران گفت: این قانون را لغو کردیم ولی با مکانیزم مناسب.

وی اضافه کرد: نمی شود درهای توسعه و دانش را بست ولی مربیان و بازیکنانی که به ایران می آیند باید حتما بازی ملی داشته باشند. ضمن آنکه باشگاه ها باید ضمانت بدهند و ۱۰ درصد از درآمد آنها به فوتبال پایه اختصاص داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهاب الدین عزیزی خادم خبر ویژه شهاب الدین عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۹۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰۰ بازرگان خارجی برای بازدید از اکسپو به ایران آمدند

رییس ستاد برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران گفت: در این نمایشگاه۸۰۰شرکت برتر صادراتی ایرانی حضور دارند و بیش از ۲۵۰۰ تاجر و بازرگان از بیش از ۱۰۰ کشور دنیا برای بازدید به ایران آمدند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم مجید تکبیری در حاشیه مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران( ایران اکسپو2024) اظهارداشت: بدون شک نتایج این‌نمایشگاه ، تحولی را در عرصه  تجارت داخلی و خارجی کشور رقم خواهد زد.

وی افزود: این رویداد برای بازیگران اقتصادی خارجی یک جذابیت قابل توجه را در جهت توسعه همکار‌یهای اقتصادی با ایران فراهم می کند.

تکبیری تاکید کرد: با برگزاری رویداد ایران اکسپو که با حمایت همه جانبه دولت و همه بخش های مرتبط آغاز شد به دنیا ثابت کردیم که کشورمان تحریم پذیر نیست و بازار تجاری ایران برای کشورهای خارجی بسیار جذاب است. 

رییس ستاد برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو 2024 گفت:ایران با تقویت روابط با کشورهای هدف و همسایگان خود و به کارگیری دیپلماسی چندجانبه و عضویت در سازمان همکاری شانگهای و بریکس، به‌دنبال مشارکت و همکاری در اقتصاد و تجارت جهانی است.

وی افزود: در این دوره نمایشگاه حدود 800شرکت برتر صادراتی ایرانی حضور دارند و بیش از 2500 تاجر و بازرگان از بیش از 100 کشور دنیا از نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه از رویکردهای مهم دولت سیزدهم ارتباط گسترده با کشورهای جهان است  که نخستین گام در توسعه روابط اقتصادی و تجاری، معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی و شناخت متقابل ظرفیت‌های کشورهای دیگر است اظهار کرد: رویدادهای مهمی نظیر ایران اکسپو ، جدای از معرفی توانمندی‌های صادراتی کشورمان در حوزه های مختلف، زمینه‌های قابل توجهی را برای ایجاد ارتباط میان فعالان اقتصادی ایران و فعالان اقتصادی خارجی که به توانمندی‌های کشورمان نیازمند هستند، ایجاد می کند و به تناسب هر پیشرفت و خودکفایی،‌ یأس و ناامیدی در دل دشمنان ایجاد می شود.

وی تاکید کرد: ایران از ظرفیت ها و دستاوردهای بزرگی در بخش های مختلف صنعت،‌ کشاورزی،‌ فناوری های نوین و سایر حوزه ها برخوردار است، بنابراین معرفی این توانمندی ها در رویدادهای ملی و ارزشمندی همچون ایران اکسپو بسیار مهم و فرصتی مغتنم محسوب می سود.

تکبیری اظهار کرد: قریب به 60 درصد تُجاری که سال گذشته در نمایشگاه حضور پیدا کردند، برای اولین بار بود که در ایران حاضر می‌شدند و دیدگاههای آنان نسبت به پتانسیل‌های تجاری ایران بعد از شرکت در دورِ اول نمایشگاه،تغییر کرد و از همین رو در این دوره با تعداد بیشتری برای حضور اعلام آمادگی کردند.

انتها پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ بازرگان خارجی برای بازدید از اکسپو به ایران آمدند
  • عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟
  • فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان
  • توصیه سرمربی خارجی که به ایران آمد؛ هرگز اینگونه ازدواج نکن!
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند