Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگی/ سریال «مردم معمولی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رامبد جوان یکی از سریال‌های طنز شبکه نمایش خانگی است که در کنار «دراکولا»ی مهران مدیری به لحاظ کیفی با واکنش منفی مواجه شد؛ در این میان سریال تازه رامبد جوان که 6 قسمت از آن منتشر شده بیش از سریال مهران مدیری با انتقاد تند و تیز همراه بود؛ هم مخاطبان در صفحات اینستاگرام و فضای مجازی واکنشی منتقدانه داشتند و هم منتقدان سینمایی نقدهایی جدی بر این سریال نوشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نگاه نقادانه مؤثر واقع شد و در اقدامی غیرمعمول به دلیل آنچه «شیوه جدید روایت و رویکرد تعاملی با مخاطبان» عنوان شده قرار است پخش «مردم معمولی» برای مدتی متوقف شود و از هفته دوم خرداد در فضایی متفاوت از سر گرفته شود.
در همین راستا 6 قسمت ابتدایی سریال از دسترس مخاطبان پلتفرم فیلیمو خارج شده و آن طور که روابط عمومی سریال وعده داده قسمت هفتم با تغییرات گسترده و رویکرد جدید در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت، اگرچه اقدام سازندگان سریال در بهره بردن از بازخوردها و پذیرش خطا و اصلاح آن رخدادی مثبت تلقی شد اما در عین حال انتقاداتی بر هدر رفتن سرمایه و بودجه و دستمزد نیز مطرح شد. سریال کمدی «مردم معمولی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رامبد جوان قرار است از شنبه، ۸ خرداد با تغییر در زمان پخش، روزهای شنبه و پنجشنبه به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش شود.
 رامبد جوان، آتیلا پسیانی، شبنم مقدمی، لیلی رشیدی، کمند امیرسلیمانی، خاطره اسدی، الناز حبیبی، امیر نوروزی، خسرو پسیانی و شادی کرم رودی بازیگران این سریال هستند.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مردم معمولی رامبد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۹۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

دیگر خبرها

  • مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود
  • تفال به حافظ یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ به جان او که گرم دسترس به جان بودی...
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • نابودی طاغوت وعده صادق الهی است
  • نابودی طاغوت صادق‌ترین وعده الهی است