Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازگشت کریم بنزما تا این لحظه حداقل برای نایکی مفید واقع شده است!

کریم بنزما به تیم ملی فرانسه بازگشته و ظاهرا این اتفاق با استقبال فرانسوی همراه شده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، لیست نهایی تیم ملی فرانسه برای یورو 2020 اعلام شده و نام کریم بنزما نیز پس از سال ها در آن به چشم می خورد. به نظر بازگشت پنجمین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید و دهمین گلزن برتر تاریخ تیم ملی فرانسه، موجب خوشحالی هواداران خروس ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنطور که گزارش شده، پس از اینکه بازگشت کریم بنزما به تیم ملی فرانسه رسما اعلام شد، فروش پیراهن های این تیم با یک افزایش %2400 مواجه شده است. 

اخبار داغ 

تجاوز پدر بابک خرمدین به دخترش آرزو / اعترافاتش دروغ است + فیلم گفتگوی اختصاصی جادوگر، سلطان را پشت سر گذاشت / نتایج تیم منتخب قرن (7) فیلمی که هواداران پرسپولیس رو کردند؛ چرا شجاعیان محروم نشد؟ بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی پانزدهم؛ پایان افسانه شکست ناپذیری پرسپولیس با معجزه حجازی برادر پل پوگبا: امیدوارم بارسلونا برادرم را به خدمت بگیرد وضعیت درختچه بونسای آاس رم پس از حمله پدر اسکاماکا به کمپ تمرینی باشگاه / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فرانسه کریم بنزما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۹۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از غرب کشور/ افزایش دما در اغلب مناطق کشور

به گزارش قدس آنلاین صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور  با بیان اینکه  در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، برخی مناطق کرمان و جنوب یزد ابرناکی و رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود گفت: هشدار سطح زرد هواشناسی برای تشدید بارش ها در نواحی غربی کشور صادر شده است.

وی افزود  : از امشب تا اواسط هفته روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش‌بینی شده است.

ضیائیان با بیان اینکه در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ابرناکی و رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد گفت:روز دوشنبه  در اغلب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت.

وی افزود: از اواسط هفته روز سه شنبه سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در ایلام، کرمانشاه، کردستان، لرستان و جنوب آذربایجان غربی بارش‌ها رخ خواهد داد.

ضیائیان با بیان اینکه چهارشنبه سامانه بارشی ضمن فعالیت در نوار غربی کشور، بخش‌هایی از استان‌های بوشهر و فارس را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد گفت: طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی شده است که در مناطق مستعد موجب خیزش گردوخاک می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • باد شدید و رگبار باران در تهران
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از غرب کشور/ افزایش دما در اغلب مناطق کشور
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما