Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دولت نجات ملی یمن با تاکید بر اینکه مقاومت غزه توطئه آمریکایی وطن و دشمن جایگزین را ناکام گذاشت، گفت که امت اسلامی نصرت الهی پیروزی فلسطین را انگیزه‌ای برای ادامه مسیر آزادسازی قدس قرار دهد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن طی سخنرانی به مناسبت سی و یکمین سالروز وحدت جمهوری یمن گفت مقاومت غزه ثابت کرد که مدافع قدس و مسجد الاقصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه المسیره یمن، المشاط گفت: دولت‌های آمریکا و انگلیس و رژیم دشمن و بیشتر کشورهای غرب و شرق درصدد پایان دادن به آرمان فلسطین بوده‌اند و در راستای پروژه آمریکایی-غربی آتش جنگ‌ها در منطقه ما شعله‌ور شد و مقاومت و حامیان آن مجرم شناخته شدند.

این مقام یمنی تصریح کرد: آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و دنباله‌روهای آنها، حماس، جهاد و دیگر گروه‌های مقاومت و حامیانشان را دشمنی جایگزین دشمن صهیونیستی قرار داده بودند، اما حالا دیگر معامله قرن سرنگون شد و ایده وطن جایگزین و دشمن جایگزین شکست خورد و در این درسی است که باید از آن استفاده کنیم تا عقیده ثابت قدمان محکم‌تر شده و آنهایی هم از امت اسلامی که اشتباه فکر می کنند در مواضع و سیاست های خود تجدید نظر کنند.

المشاط با تاکید بر اینکه رژیم دشمن در نبرد شمشیر قدس به واقع طعم تلخ ذلت را چشید گفت: در این جنگ، ناکامی دشمن در برابر مقاومت و همبستگی ملت فلسطین و ضربات موشکی مقاومت نشان داده شد و غزه هم ثابت کرد که سپر دفاع از قدس و مسجد الاقصی است.

او تاکید کرد: پیروزی فلسطین توکل امت اسلامی به پروردگار و اتکای به نفس آنها را تقویت کرد و امت اسلامی باید این نصرت الهی را انگیزه‌ای برای ادامه مسیر حرکت به سمت قدس قرار دهد.

رئیس دولت نجات ملی یمن ضمن تاکید بر همبستگی با ملت فلسطین گفت: مواضع افتخار آمیز ملت یمن در حمایت از فلسطین و ملت شریف آن هم ستودنی است.

المشاط ضمن درخواست از عربستان در مقام رهبری ائتلاف متجاوز عربی علیه یمن برای رفع محاصره ملت یمن و ورود جدی به مذاکرات برای توقف جنگ نظامی و اقتصادی و پایان دادن به وجود نظامی در خاک و آب یمن گفت:ما به سازمان ملل و همه مجددا تاکید می‌کنیم که برای سهیم بودن در ایجاد صلح آماده‌ایم.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد تمایز میان مسائل بشردوستانه با دیگر مسائل گفت: بازگشایی فرودگاه‌ها و بنادر و پایان دادن به محاصره یمن حق خالص ملت یمن است و نباید این مسائل به ابزاری برای چانه زنی یا سلاحی برای کسب دستاوردهایی در مذاکره تبدیل شود.

رئیس دولت نجات ملی یمن گفت: ربط دادن مسائل انسانی به مسائل مربوط به درگیری نظامی و سیاسی قابل فهم نیست و در مسیر ایجاد صلح مانع ایجاد خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یمن مسجدالاقصی رژیم صهیونیستی آمریکا امت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۹۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام مرتضی ادیب یزدی روز شنبه در مراسم سالروز شهادت امام صادق (ع) در مصلی کیش و در جمع عزاداران اظهار داشت: استکبار از قدرت و تأثیر اسلام ناب محمدی هراس دارد و از همین رو سعی بر آن دارد تا پایه‌های ارزش‌های دینی و اسلامی را در جامعه سست کند و یکی از رویکردهایش در این مسیر موضوع حجاب است.
 
وی با تأکید بر اینکه باید در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار بود، افزود: عده‌ای با برنامه‌ریزی و توطئه می‌کوشند جامعه را به سمت غرب گرایی، لودگی و پوچی ببرند که باید در برابر آنها هوشیار باشیم و به ویژه نسل جوان را متوجه این توطئه‌ها کنیم.
 
دبیر جامعه مبلغین تهران تصریح کرد: این انقلاب و نظام ثمره خون شهدای بسیاری است و امروز در مقابل خانواده شهدا وظیفه داریم پاسدار ارزش‌های اسلامی باشیم.
 
حجت‌الاسلام ادیب یزدی در این مراسم با اشاره به تلاش‌های امام صادق (ع) در تربیت هزاران شاگرد و مبلغ دینی، گفت: بیداری جامعه اسلامی و بازگرداندن آن به مسیر صحیح ارزش‌های اسلامی از مسیر توسعه علوم مهمترین راهبرد دوران زندگی امام صادق (ع) است و به همین دلیل است که امام صادق (ع) را رئیس مذهب جعفری می‌دانند که احیای مکتب شیعه وام دار ایشان است.
 
وی ابراز داشت: در زمان آن امام همام به دلیل شرایط موجود، همه ادیان برای علم‌اندوزی به شهر مدینه و محضر امام صادق (ع) می‌آمدند و امام هم تلاش می‌کرد با هدفدار کردن آموزش‌های خود اسلام ناب محمدی و سیره و سلوک حضرت علی (ع) را به شاگردانش بیاموزد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • ساعت‌های سرنوشت‌سازی پیش روی مذاکره‌کنندگان در قاهره است
  • مذاکرات با دشمن صهیونیستی به مراحل سرنوشت‌ساز رسیده است
  • جهاد اسلامی: مذاکرات ساعت‌های سرنوشت‌سازی را طی می‌کند
  • اسد: در کمک به مقاومت تردید نخواهیم کرد
  • بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است
  • بشار اسد: موضع سوریه هرگز در مورد فلسطین تغییر نکرده است 
  • تاکید مقاومت فلسطین بر کارشکنی اشغالگران در مذاکرات/ الرشق رژیم صهیونیستی را تهدید کرد
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در قبال مقاومت و فلسطین
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد