Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@01:21:19 GMT

با دوج کوین در دوبی خانه بخرید!

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۹۸۱۳

با دوج کوین در دوبی خانه بخرید!

برای نخستین بار در خاورمیانه قرار است امکان انجام معاملات بزرگ مسکونی با دوج کوین فراهم شود.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، در راستای افزایش نقش ارزهای دیجیتالی در کسب و کارهای امارات، یک شرکت ساخت و ساز عمرانی مستقر در دوبی اعلام کرد در نظر دارد امکان خرید واحدهای مسکونی در این شهر با استفاده از دوج کوین را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام شرکت سامانا، خریداران می توانند با پرداخت دوج کوین مالک خانه در پروژه جمیرا ویلیج سیرکل شوند و همچنین از پنج درصد تخفیف در مقایسه با پرداخت بر حسب ارزهای دیگر نیز بهره مند شوند.  

عمران فاروق- مدیرعامل این شرکت- با بیان اینکه پرداخت با استفاده از ارزهای دیجیتالی روشی ایده آل و بدون واسطه است ، افزود: می توانیم با استفاده از قراردادهای هوشمند و ظرفیت های شبکه بلاک چین بر موانع موجود غلبه کنیم. 

دوج کوین نیز به مانند سایر ارزهای دیجیتالی در روزهای اخیر ریزش شدیدی را تجربه کرده اما نظر برخی از طرفداران آن، رسیدن قیمتش به قله های جدید است. ایلان ماسک- مدیرعامل تسلا و از طرفداران سرسخت دوج کوین-نیز در توییتی با انتشار عکس یک دلار مات شده نوشته بود: می توانید قیمت دوج کوین پشت شنجره را به من بگویید؟ ماسک که بارها و بارها از دوج کوین حمایت کرده، همچنین خبر از همکاری خود با توسعه دهندگان دوج کوین برای افزایش کارایی این رمزارز داده است.

جیمز انگل- استاد اقتصاد در دانشگاه جورج تاون- گفت: فکر  می کنم وضعیت برای ایلان ماسک خیلی خوب است. می تواند هر چه می خواهد راجع به بیتکوین بگوید یا بنویسد و برای فعالان بازار هم نظر وی در خصوص تعیین مسیر قیمت این رمزارز نقش زیادی دارد. انگل در عین حال هشدار داد دوج کوین دارای نوسان خیلی زیادی است و سرمایه گذاری در آن ریسک خاص خود را دارد: وقتی در زمین ایلان ماسک بازی می کنید باید آماده باشید که تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دوج کوین دوبی ارزهای دیجیتالی دوج کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۹۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری ایتارتاس از نیویورک، ایلان ماسک کارآفرین آمریکایی گفت برنامه‌های ارائه شده برای یک توافقنامه امنیتی جهت تضمین حمایت از اوکراین برای ده سال آینده «دیوانگی» است.

ماسک اظهار داشت: «این دیوانگی است. جنگ ابدی (است)».

پیش از این، دیوید ساکس، کارآفرین دیگر آمریکایی در شبکه ایکس نوشت «اوکراین در حال کار بر روی یک توافقنامه امنیتی با آمریکا است که حمایت این کشور را برای ده سال آینده تضمین خواهد کرد».

به گفته وی، کمک ۶۱ میلیارد دلاری که واشنگتن اخیرا تائید کرده است، «فقط آغاز کار بود».

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین پیشتر گفته بود که مقامات اوکراینی و آمریکایی در حال بحث در مورد میزان کمک‌های نظامی و مالی به کی یف برای ده سال آینده به عنوان بخشی از مذاکرات بر سر یک توافقنامه امنیتی دوجانبه هستند.

 

دیگر خبرها

  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ رشد ۶ درصدی ارزش سهام تسلا
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک سرمایه ۶ میلیارد دلاری جذب می‌کند؟
  • واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین
  • چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت بیت کوین تأثیرگذار هستند؟