Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@08:50:10 GMT

حمله موش ها به نوزاد در بیمارستان!

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۰۰۱۲

حمله موش ها به نوزاد در بیمارستان!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها کشور هند به مرکز اخبار عجیب و غریب در جهان تبدیل شده است. از زنده شدن مردگان کرونایی پس از تایید مرگ آن‌ها گرفته تا خورده شدن نوزاد توسط موش‌ها در یکی از بیمارستان‌های این کشور!

در این حادثه بخشی از پای یک نوزاد تازه متولد شده در یک بیمارستان دولتی توسط موش‌ها خورده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه یکشنبه شب و در یک بیمارستان دولتی در ایالت مادهیا پرادش رخ داد. این کودک ۱۸ روزه در بخش نرسری بیمارستان «مهاراجا یاشوانترائو» بستری بود که این حادثه رخ داد.

بیشتر بخوانید

صحنه وحشتناک خورده شدن جسد مرده توسط سگ! ۱۵+

یک مقام بیمارستان در این باره گفت: «این یک زایمان زودرس بود و نوزاد فقط ۱.۳ کیلوگرم وزن داشت. به هین خاطر برای تغذیه لوله‌ای به بیمارستان منتقل شد. کمی از انگشتان و پاشنه پای کودک توسط موش‌ها خورده شد و وقتی مادرش برای شیردادن به بچه به بیمارستان آمد این حادثه برجسته شد.»

با این حال مادر کودک، سهل انگاری پرستار و خوابیدن او در بیمارستان را علت این حادثه می‌داند. والدین کودک خواستار پیگیری این موضوع از سوی مسئولان محلی شدند. این در حالی است که سرپرست بیمارستان از تشکیل یک کمیته پزشکی برای بررسی این حادثه خبر داده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتفاق ناگوار نوزاد پسر نوزاد دختر خورده شد موش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۰۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد

بنابر اعلام اورژانس ۱۱۵ قم،در پی دو حادثه که نیاز بود، مصدوم به سرعت به بیمارستان منتقل شود، بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد و مصدومان را منتقل کرد.

 حادثه اول مربوط به واژگونی موتور سیکلت در شهرستان کهک سه راهی روستای قبادبزن بود که ابتدا خودرو اورژانس اعزام و درخواست بالگرد کرد.

 این حادثه چهار مصدوم داشت که دو نفر آنها کودک بودند که لعد از انجام خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

 حادثه دوم مربوط به سقوط از ارتفاع به درون استخر بود که در روستای خاوه اتفاق افتاد که کارشناسان اورژانس خدمات رسانی درمانی اولیه را انجام و پس از آن توسط بالگرد اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی/ کلنگی که در نهایت بر زمین خورد
  • بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • روایت تکان‌دهنده یونیسف از گورستان‌های کودکان غزه
  • ۲۴کشته در اثر ریزش بزرگراه
  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • از چند ماهگی به نوزاد ماست بدهیم ؟
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد