Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@18:35:37 GMT

۳۰۳ زندانی در کرمان مشمول عفو رهبری شدند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۰۱۵۸

۳۰۳ زندانی در کرمان مشمول عفو رهبری شدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، براساس پیشنهاد ریاست قوه قضاییه با عفو و تخفیف مجازات ۲ هزار و ۱۸۷ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی، با این امر موافقت کردند که از این تعداد ۳۰۳ زندانی از استان کرمان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از این تعداد، ۲۸۴ نفر با استفاده از عفو رهبری آزاد شده اند و مجازات اعدام ۲ نفر نیز به حبس تبدیل شده است.

موحد تصریح کرد: به دنبال عفو رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت عید سعید فطر، ۱۷ نفر از محکومان استان کرمان نیز مشمول تقلیل مجازات شده اند.

او با اشاره به اینکه بیشترین محکومان مشمول عفو رهبری به ترتیب تعداد، مربوط به زندان‌های کرمان، کهنوج و بم بوده اند، بیان کرد: عفو رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت عید سعید فطر شامل مددجویان زندان‌های کهنوج، بم، فهرج، رودبارجنوب، رفسنجان، کرمان، راور، بردسیر، کشکوئیه، انار، قلعه گنج، فاریاب و منوجان شده است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری کرمان تخفیف مجازات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۰۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست کالا‌های اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد

امتداد - لیست کالا‌های اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی (۲۸۵۰۰ تومانی) برای سال جاری شامل ۸ گروه کالایی اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، لیست کالا‌های اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی (۲۸۵۰۰ تومانی) برای سال جاری شامل ۸ گروه کالایی اعلام شد.

محمد مخبر معاون اول رییس جمهور مصوبه هییت وزیران درباره اختصاص ارز ترجیحی ۲۸۵۰۰ تومان به کالا‌های اساسی در سال جدید را به وزارتخانه‌های مربوطه و دستگاه‌های اجرای ابلاغ کرد.

بر اساس این لیست انواع گوشت تازه یا سرد کرده گوساله و گوسفند، گندم معمولی، جو، ذرت دامی، دانه سویا، دانه کلز، دانه پنبه، دانه آفتابگردان برای روغن کشی، دانه گلرنک، شکر تصفیه شده، کنجاله سویا، کنجاله پنبه، کنجاله آفتابگردان، کنجاله کلزا، کنجاله گلرنگ، کود سوپرفسفات، کود کلریدو پتاسیم، کود سولفات پتاسیم، فسفات دی آمینیوم، مولد‌های دام و طیور آبزیان و مواد ژنتیکی در سال جاری کماکمان ارز ترجیحی به واردات آن‌ها اختصاص داده می‌شود؛ بنابراین گزارش در میان این کالا‌ها تنها برنج است که بر اساس مصوبه هییت وزیران ارز ترجیحی برای واردات آن در سال جاری اختصاص نیافته است.

بر اساس پیگیری‌ها از انجمن‌های مرتبط با واردات برنج، این امکان وجود دارد که برنج هم به این لیست برگردد.

 

 

منبع: تسنیم

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش محوری‌ترین دستگاه در شکل‌گیری هویت نسلی است
  • بیانات رهبری در جمع معلمان شور امید آفرین و انگیزه بخش بود
  • فدوی: دشمن خباثت کند اقدامی بزرگتر انجام می‌دهیم
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • لیست کالا‌های اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد
  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • مهم‌ترین بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۳
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • روز کارگر برای کارگران تعطیل است
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت