Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد قطره سامانی  در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،گفت: برای امروز شنبه طی بعد از ظهر افزایش ابر به‌ویژه در نیمه شرقی، وزش باد بویژه در غرب و جنوب غرب استان شاهد خواهیم بود.

او افزود: برای فردا یکشنبه دوم خردادماه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، در بعد از ظهر رشد ابر و وزش باد نسبتا شدید بویژه در نیمه شمالی و رگبار و رعد برق در برخی نقاط شمال، شمال شرق و شرق استان احتمال می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قطره سامانی ادامه داد: همچنین برای یکشنبه گرد و غبار و کمی کاهش دید نیز پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان فارس تصریح کرد: کمینه دمای امروز شیراز ۱۸ درجه بالای صفر و حداقل دمای استان شهرستان‌های پاسارگاد، بوانات و صفاشهر با ۱۰ درجه بالای صفر خنک‌ترین شهر‌ها و حداکثر دمای دیروز استان شهرستان لامرد و مهر با ۴۷ درجه بالای صفر گرمترین شهر‌های استان بوده اند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی فارس افزایش ابر و وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است

اقدس جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی و با حاکمیت الگوهای پایدار بر منطقه، تا اواسط هفته در اغلب نقاط استان شاهد جوی آرام، پایدار و بدون بارش خواهیم بود.

وی افزود: همچنین در طی این مدت از نظر دمایی روند افزایش تدریجی دماهای بیشینه پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان گلستان گفت: از روز چهارشنبه به تدریج تا اوایل هفته آینده، با توجه به شرایط فصلی و گذر امواج کم دامنه از تراز میانی جو در برخی نواحی در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و احتمالاً رگبارهای پراکنده باران دور از انتظار نیست.

وی یادآور شد: دمای حداقل صبح امروز گرگان ۱۰ درجه ثبت شد و پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز این شهرستان به ۲۸ درجه برسد.

کد خبر 6089611

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • پیش بینی وزش شدید باد در زنجان
  • جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • کاهش دمای هوا در استان