Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از چابهار عادل عفتی  اظهار داشت: اصولاً هدف از تأسیس و ایجاد مناطق آزاد در کشور، تولید ثروت عمومی و افزایش سرانه درآمد عمومی برای ساکنان این مناطق و همجوار آن است که این هدف اصلی موجبات افزایش تولید رونق کسب و کار و در نهایت ایجاد اشتغال پایدار می‌شود.

وی افزود: بنابراین بهبود کیفیت زندگی ساکنان همجوار منطقه آزاد در سایه تحقق هدف اصلی امکان پذیر است و ارتقای کیفیت زندگی مردمان سواحل مکران با وجود منطقه آزاد در ابعاد مختلف محسوس است که از جمله می‌توان به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عفتی با اشاره به جدیت منطقه آزاد چابهار در احداث و ایجاد مدارس با همکاری سازمان‌های خیریه و نوسازی مدارس، می‌افزاید: همچنین این سازمان علاوه بر احداث سه مدرسه در شهرستان دشتیاری جمعاً به مساحت هزار متر مربع، چمن مصنوعی به زمین‌های ورزشی روستاهای سند بهرام، دمپک، سند میرثعبان و بالاد سرکوب اهدا کرده است.

وی افزود: توجه به توسعه صنعت گردشگری به منظور کمک به اقتصاد محلی در روستاهای هدف گردشگری بریس، پسابندر و گواتر از اقدامات دیگر سازمان منطقه آزاد چابهار برای نقش آفرینی در توسعه سواحل مکران و توجه به حفظ محیط زیست به ویژه حمایت از طبیعت گردی جامع محور جهت اجرای برنامه مدیریت جامع تالاب بین المللی خلیج گواتر و خور باهو به منظور افزایش توان اکولوژیکی منطقه از دیگر اقدامات ارزنده سازمان منطقه آزاد چابهار در کنار سازمان حفاظت از محیط زیست بوده است.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان دشتیاری در پایان ضمن تشکر از این سازمان، خواستار مشارکت منطقه آزاد چابهار، در تأمین زیرساخت‌های اساسی توسعه از جمله حوزه سلامت، بهداشت و درمان می‌شود.

46

کد خبر 1517426

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد سازمان منطقه آزاد چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۰۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در پی ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، آی تی و منابع انسانی مناطق آزاد اروند و ارس در بین مناطق آزاد حائز کسب مقام برتر شدند.

سهولت کسب کار، جذب سرمایه گذار و دیگر  معیارها، ۳ منطقه ویژه و دو منطقه آزاد توانستند عنوان برتری را به خود اختصاص دهند.

طی نامه حجت اله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد به ریاست محترم جمهور و بر اساس امتیازات به دست آمده اروند و ارس بعنوان مناطق سبز انتخاب شده بودند و امروز توسط وزیر کشور رسما مورد تجلیل قرار گرفتند.

 در ادامه این همایش نیز و با توجه به عناوین به دست آمده در حوزه های مختلف، از «علی زارعی» رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم
  • از مردم افغانستان حمایت می کنیم
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • کاظمی قمی: نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • بازآفرینی بافت تاریخی بوشهر با مشارکت مردم