Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان گفت: بلوار ساحلی شرق بندرعباس تا پایان تیرماه به بهره‌برداری می رسد و ساخت بیمارستان دندانپزشکی در بندرعباس نیز تسریع می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،فریدون همتی استاندار هرمزگان در بازدید از طرحهای عمرانی شهر بندرعباس از بیمارستان تخصصی دندان‍‌پزشکی و بلوار ساحلی شرق بندرعباس گفت:خوشبختانه طرح بیمارستان دندان‌پزشکی که مجهز به ۳۰ تخت بیمارستانی و دو اتاق عمل است، پیشرفت قابل قبولی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در بازدید از این طرح، دستورات لازم برای رفع مشکلاتی مانند تسهیلات بانکی و موارد مرتبط با مسکن و شهرسازی صادر شد و همچنین بر توسعه فعالیت‌ها و شبانه روزی کردن عملیات اجرایی ساخت نخستین بیمارستان تخصصی و شاخص جنوب کشور در حوزه دندان‌پزشکی تأکید شد.

 

همتی افزود: راه اندازی این بیمارستان می‌تواند مراجعه مردم استان برای دریافت خدمات دندان‌پزشکی به سایر استان‌ها را کاهش دهد که هزینه‌های درمان نیز به تبع آن کاهش خواهد یافت.

 

استاندار هرمزگان گفت: تسهیل سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمان با توجه به کمبود منابع اعتباری دولتی همواره مورد تأکید بوده که بیمارستان رازی به عنوان یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین بیمارستان‌های کشور و متناسب با تکنولوژی روز دنیا که شهریور ۹۹ عملیات اجرایی آن آغاز شد، یکی از این طرح‌های شاخص در استان است.

 

همتی با اشاره به بازدید میدانی از طرح ساخت بلوار ساحلی شرق بندرعباس نیز گفت: به دلیل اهمیت این طرح، هر دو هفته، از این طرح با همراهی مدیران مربوطه بازدید می‌شود و در طول هفته نیز بازرسان نامحسوس حجم کار انجام شده توسط پیمانکاران، دستگاه‌های اجرایی و شهرداری که کارفرمای طرح است رصد می‌شود.

 

وی منابع مالی لازم برای اجرای کامل این طرح را بیش از یک‌هزار میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: این بلوار با عرض ۱۱۰ متر متشکل از چند مسیر تندرو، لاین کٌندرو، دوچرخه سواری، پیاده رو، اجرای نور پردازی ساخته می‌شود که کاری کم نظیر در حوزه طرح‌های عمران شهری در کشور محسوب می‌شود و با تلاش شبانه روزی به دنبال این هستیم که مسیر‌های اصلی و فرعی این بلوار تا ۳۱ تیرماه امسال به پایان برسد.

 

استاندار هرمزگان، بلوار ساحلی شرق بندرعباس را یکی از ابرطرح‌های عمران شهری برشمرد و گفت: برای اجرای این طرح هیچ ردیف اعتباری دولتی پیش بینی نشده و به نوعی می‌توان این طرح را محصول ریسک مدیریتی و یک تصمیم گیری استراتژیک دانست که از ابتدای دولت دوازدهم این ایده را پیگیری کردیم و اکنون به مرحله اجرا رسیده است.

 

همتی افزود: این طرح، توسعه گردشگری منطقه را به همراه خواهد داشت و دسترسی مردم به سواحل بکر شرق بندرعباس را تسهیل خواهد کرد.

 

استاندار هرمزگان گفت: سرمایه گذاری‌هایی که در ضلع شمالی و با ساخت پارک‌ها و بوستان‌ها در این بلوار انجام می‌شود، این طرح را به عنوان اثر ماندگار دولت دوازدهم در شهر بندرعباس ثبت خواهد کرد که با بهره گیری از استعداد‌ها و ظرفیت‌های لجستیکی و عمرانی چهار پیمانکار بزرگ، مهندسان، معاونت عمرانی استانداری و شهرداری بندرعباس، تلاش می شود این طرح در زمان مقرر به بهره برداری برسد و بتواند در توسعه آینده شهر بندرعباس اثرگذار باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار درمانی عمرانی بلوار ساحلی شرق بندرعباس استاندار هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح شنبه و با حضور وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

محمدعلی زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

بهادر کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

کد خبر 6089706

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان