Web Analytics Made Easy - Statcounter

منافی از جمع‌آوری بیش از ۱۳۸ میلیون تومان زکات فطره در عید فطر خبر داد و گفت: مبالغ جمع آوری شده با توجه به نیاز جامعه هدف در اسرع وقت به حساب مددجویان واریز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر بهزیستی شهرستان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال جاری زکات فطره نسبت به سال گذشته رشد 180 درصدی داشته است و خیرین در ماه مبارک رمضان نیز یاریگر جامعه هدف بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سید رزاق منافی خاطر نشان کرد: در عید فطر پنج پایگاه ثابت و 10 پایگاه سیار و چهار مرکز مثبت زندگی فعالیت داشتند و توانستند زکات فطره و کفاره ی شهروندان را جمع آوری کنند.

 

مدیر بهزیستی شهرستان زنجان یادآور شد: خیرین با اهداء بیش از600 بسته ی مواد غذایی به ارزش 200 میلیون تومان در ماه مبارک رمضان به اقشار کم برخوردار، زنان سرپرست خانوار، ایتام و نیازمندان را یاری کردند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه در سال گذشته 50 میلیون تومان مشارکت به صورت نقدی و 130 میلیون تومان مشارکت به صورت غیر نقدی و خدماتی جمع آوری شده است، خاطر نشان کرد: در پازل همدلی خیرین این شهرستان بیشترین مشارکت در بین سایر شهرستانه را داشتند و همچنین 81دستگاه تبلت در بین دانش آموزان کم برخوردار توزیع شده است .

 

منافی توانمند سازی و اشتغال مددجویان را از ابزار مهم در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی عنوان کرد و افزود: بهزیستی متولی اشتغال نیست ولی در رابطه با تسهیلگری اشتغال جامعه هدف، کارشناسان اشتغال باید با توجه به شناخت دقیق از توانمندی مددجو و زمینه اشتغال وی و آشنایی با شغل های جدید، تسهیلات نو، بهترین پیشنهاد را برای ایجاد اشتغال پایدار مددجو ارائه کنند و در همین راستا در سال گذشته برای 215 نفر از افراد تحت پوشش 6 میلیارد و 900 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است .

 

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: بهزیستی شهرستان زنجان زکات فطره مددجویان بهزیستی میلیون تومان زکات فطره جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۰۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی مصباح، صبح چهارشنبه در دیدار با استاندار کرمان به عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: نرخ بیکاری استان کرمان روند کاهشی داشته و اکنون کمترین میزان نرخ بیکاری در ۱۶ سال گذشته داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه تعداد ۵۴ کاریابی در استان کرمان فعالیت می‌کنند افزود: امروز مراکز کارآفرینی که می‌توانند در ایده‌پردازی و اشتغال پیشران باشند به ۲۸ مرکز افزایش پیدا کرده‌اند.

مصباح، گفت: در بحث‌های اشتغالزایی در تبصره ۱۸، تعداد ۳ هزار و ۵۵۵ مجوز مشاغل خانگی در استان کرمان ایجاد شده که از این تعداد، یک هزار مجوز منجر به شغل شده است.

کد خبر 6094381

دیگر خبرها

  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • ممنوعیت به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در زنجان