Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حسین کلانتری امروز در نشست ستاد بازسازی سی‌سخت اظهار داشت: بهبود فعالیت و سرعت بخشی بانک ها در روند عقد قرارداد برای ارائه تسهیلات در شهر زلزله زده سی سخت ضروری است.

نماینده عالی دولت در استان  با   اشاره به همکاری  و همراهی  بانکها  در زلزله سی سخت  خاطرنشان کرد بانک های عامل  در تزریق منابع  و تشکیل  پرونده  با دستورالعمل خوب عمل کرده و قابل تقدیر و تشکر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانتری  تصریح کرد : انتظار ما از  بانکها بخصوص بانک ملی  که سقف را افزایش  که هم سرعت کار بیشتر بشود و هم ظرفیت  جذب استان و نفرات تسهیل شود 
 وی به موضوع بازسازی شهر سی سخت اشاره کرد و گفت: ضمن تشکر از بانکها که هم پای کار هستند و عملکرد آنها قابل قبول  است و منتظر مراجعه متقاضیان هستند میانگین عملکرد بانکها تا الان بانک ملی و بانک صادرات و بانک مسکن  بیشترین و بهترین عملکرد را داشتند و بانک ضعیفی در این خصوص نداریم و عملکرد همه قابل قبول است و از همه بانکهای استان تشکر می‌کنیم.

وی افزود: بانک‌های ملی و صادرات و مسکن توانستند در این فاصله  افزایش میزان عملکرد در عقد قرارداد و پرداخت‌ها را داشته باشند.

کلانتری در ا دامه گفت: فرماندار سی سخت  با برنامه‌ریزی در شهرستان با بانکهایی که با مشکل عدم مراجعه  افراد معرفی شده مواجه هستند از همه ظرفیتهای موجود در شهرستان  از بنیاد مسکن و فرمانداری کمک بگیرند.

وی افزود: مشوقهایی که دولت داده مشروط به جذب این اعتبارات و سرعت در انجام ساخت و ساز است و از مردم سی سخت می خواهیم که نسبت به تکمیل و تشکیل پرونده های خود هر چه سریعتر اقدام کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارها از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما خطاب به مردم سی سخت  عاجزانه  اعلام کردیم که سریعا جهت تکمیل پرونده  مراجعه  کند وگرفتن مشوق ها و کمک های ویژه دولت نیازمند عقد قرارداد مردم و تشکیل پرونده ها و سرعت بخشیدن به ساخت و سازهاست.

وی گفت: میانگین عملکرد عقد قراردادها در حوزه شهری  ۷۲ درصد است و در مناطق روستایی هم قابل قبول است و البته هم بانکها و هم دستگاههای مرتبط با بازسازی از همه تلاش خود برای تشویق مردم استفاده کنند.

کلانتری اضافه کرد:برای ادامه روند بازسازی روستاها از رئیس بنیاد مسکن کشور خواسته ایم که ماشین الات آواربرداری بیشتر شوند که در این زمینه هم اقدامات مناسب صورت گرفته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ارسال کمک های شهرداری تهران به ویژه ارسال ماشین آلات تقدیر کرد و گفت: این شهرداری ۵ دستگاه  ماشین‌آلات سنگین در اختیار شهر سی سخت قرار داد که باید به صورت ویژه از حناچی شهردار کلان شهر تهران تقدیر کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: زلزله عقد قرارداد تسهیلات بازسازی عقد قرارداد سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات تکلیفی ۲۰۰ همتی بانکها در ۱۴۰۳ ثابت ماند

بر اساس بودجه ۱۴۰۳ حدود ۲۰۰ همت تسهیلات برای وام ازدواج و درمان ناباروری، ودیعه مسکن و... لحاظ شده که نسبت به سال قبل تغییری نداشته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بررسی بودجه 1403 نشان میدهد حدود 200 هزار میلیارد تومان تسهیلات تکلیفی در سال جاری لحاظ گردیده است.

این رقم برای وام ازدواج، ودیعه مسکن،  ناباروی و موارد دیگری از این دست است. سال قبل نیز برای این قسمت 200 هزار میلیارد تومان لحاظ شده بود. براین اساس تسهیلات تکلیفی برای بانکها افزایش نیافته است.

بر اساس اعلام رئیس کمیسیون تلفیق بودجه این رقم 200 هزار میلیارد تومان با اصرار دولت مبنی بر عدم افزایش تسهیلات تکلیفی در راستای جلوگیری از افزایش پایه پولی و نقدینگی نسبت به سال 1402 ثبات مانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسهیلات تکلیفی ۲۰۰ همتی بانکها در ۱۴۰۳ ثابت ماند
  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • عملکرد ضعیف برخی بانک‌های‌ دولتی قم در ارائه تسهیلات مسکن
  • رئیس جمهور ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت به قم سفر می‌کند / عملکرد بانک‌های استان در این سفر بررسی می‌شود
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند/ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد (+ جزییات)
  • امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند؛ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • اعلام آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن