Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی بامشکی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات مشهد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: کار بررسی صلاحیت‌ها در جلسات هیئت نظارت مشهد و توابع در ۱۴ روز گذشته انجام و  ۳۱ اردیبهشت نتیجه به بخشداری‌های مربوطه اعلام شد، تا به داوطلبین اعلام شود.

او افزود: معترضین رد صلاحیت شده می‌توانند به موجب ماده ۵۳ و۵۴ از ۳ خرداد طی ۴ روز اعتراض خود را همراه با مستنداتی که در تایید صلاحیت آنان کمک می‌کند به هیئت نظارت بخش مربوطه یا هیئت نظارت شهرستان مستقر در فرمانداری مشهد تسلیم نمایند و این هیئت به موجب ماده ۵۴ و ۵۵ طی ۱۰ روز به اعتراض آنان رسیدگی و نظر قطعی و نهایی را ۱۵ خرداد به بخشداری‌ها اعلام می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

پایان بررسی صلاحیت‌ داوطلبان انتخابات شورای شهر در هیأت عالی نظارت خراسان رضوی


رئیس هیئت نظارت بر انتخابات مشهد ادامه داد: در بخش مرکزی از ۱۴۲۹ نفر ثیت نام کننده، ۱۷۶ نفر در هیئت اجرایی و ۱۰۰ نفر در هیئت نظارت رد صلاحیت شده (۳۳ نفر به دلیل کسر مدارک) و۱۱۴۳ نفر تایید شدند.


بامشکی بیان کرد: در بخش رضویه از۴۵۸ نفر ثبت نام کننده ۲ نفر انصراف، ۱۰ نفر در هیئت اجرایی رد و۲۰ نفر در هیئت نظارت رد صلاحیت (۱۷ نفرکسر مدرک) و نیز در این مرحله ۱۳ نفر نیز انصراف و ۴۱۳ نفر تایید شدند.


او تصریح کرد: در بخش احمد اباد از ۳۰۸ نفر ثبت نام کننده، ۲ نفر انصراف، ۱۰ نفر در هیئت اجرایی و۱۳ نفر در هیئت نظارت رد صلاحیت شده و۲ نفر در این مرحله نیز انصراف داده و۲۸۱ نفر تایید شدند.


رئیس هیئت نظارت بر انتخابات مشهد تاکید کرد: در مجموع در مشهد ۲۱۹۵ نفر ثبت نام، ۲۸۹ نفر رد صلاحیت، ۱۹ نفر انصراف،
۵۰ نفر کسر مدرک و ۱۸۳۷ تایید شدند.

بامشکی اظهار کرد: در  مشهد از مجموع ۳۰۹ روستای دارای شورای اسلامی ۴۹ روستا با شورای ۵ نفره و۲۶۰ روستا با شورای ۳نفره دارد.

 

انتهای پیام//ف.ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 هیئت نظارت نفر در هیئت هیئت نظارت تایید شدند رد صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۰۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی برای ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه مربوط به جداول از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز شد.

با توجه به حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان برای رأی‌گیری، امکان بررسی جداول وجود نداشت و محمدباقر قالیباف، گفت: تعداد نمایندگان حاضر در مجلس برای رأی‌گیری به حدنصاب نرسیده است و نمی‌توانیم بحث بودجه را دنبال کنیم، لذا پایان جلسه را اعلام می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جلسه بعدی مجلس فردا (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) برای ادامه بررسی بخش دوم بودجه تشکیل می‌شود.

کد خبر 6092222 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها