Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، عبدالسلام در شبکه‌های اجتماعی نوشت: به ملت فلسطین و نیروهای شجاع و سلحشور مقاومت، تحقق این پیروزی در نبرد سیف القدس را تبریک می‌گوییم.

وی افزود: این دور از پیروزی برای امت اسلامی عبرت‌آموزی بسیاری داشت تا آنان بتوانند از آن برای تحقق پیروزی‌های بزرگ‌تر و گسترده‌تر استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس هیأت مذاکره کننده دولت صنعا افزود: ملت فلسطین و مقاومت شجاع آن، از موضع قدرت و اقتدار و با استعانت از خداوند متعال، رژیم صهیونیستی را مجبور به توقف درگیری کند.

عبدالسلام اظهار کرد: نبرد شمشیر قدس ارکان رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورد و تحول بزرگی در راستای منافع  قدس و مسجد الاقصی ایجاد کرد.

وی گفت: پس از مدت زمانی که جهان به فلسطین پشت کرده بود، اما نبرد شمشیر قدس پیش آمد تا بار دیگر آرمان ملتی را یادآور شود که پاسخ آن با قیام موشکی‌اش چنان کوبنده بود که عرصه را بر رژیم اشغالگر تنگ کرد، سیلی محکمی به سازشکاران زد و توهم آنان را برملا ساخت که [گمان می کردند اسرائیل می‌تواند از آنان دفاع کند.]

عبدالسلام افزود: این نبرد بار دیگر این اعتقاد و باور در میان امت اسلامی و ملل منطقه را مطرح کرد که آرمان ملت فلسطین پیروز و رژیم اشغالگر صهیونیستی به خواست خداوند محکوم به زوال و نابودی است.

پیش از این نیز "مهدی المشاط" رییس شورای عالی سیاسی یمن جمعه شب ضمن تبریک پیروزی نیروهای مقاومت در نبرد "سیف القدس" (شمشیر قدس) گفته بود: پیروزی فلسطین اعتماد به نفس را به امت اسلامی باز گرداند و ما باید از این پیروزی به عنوان انگیزه‌ای برای ادامه راه خود به سوی [آزادسازی] قدس بهره ببریم.

فلسطینی‌ها چند سال است که تاکتیک خود را در مقابله با اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی تغییر داده و مقاومت را از سنگ به موشک تبدیل کرده‌اند، تاکتیکی که با ادامه آن می‌توان به موازنه قدرت در سرزمین‌های اشغالی دست یافت.

دوشنبه هفته گذشته (۲۰ اردیبهشت) بود که ارتش رژیم صهیونیستی از هوا، زمین و دریا تهاجم خود را به نوار غزه شروع کرد، ولی فکر نمی‌کرد که با پاسخ کوبنده موشکی جبهه مقاومت فلسطین مواجه شود.

شاحه نظامی دو «جنبش حماس» و «جهاد اسلامی» در ۱۲ روز جنگ با استفاده از صدها موشک و راکت آن هم از نوع پیشرفته و تغییر تاکتیک جنگی خود، اقدام به پاسخگویی به حملات صهیونیست‌ها کرده‌اند و بنا بر اعلام منابع اشغالگران بیش از ۱۲ هزار راکت و موشک، سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دادند.  

همین اقدام موجب شد که کابینه رژیم صهیونیستی پس از۱۲روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه های مقاومت در غزه، پنجشنبه شب در یک نشست ۳ ساعته به طور  اجماع با آتش بس موافقت کند.

این آتش بس از ساعت ۲ بامداد روز جمعه، میان گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی برقرار شد و ملت فلسطین پیروزی مقاومت را جشن گرفتند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: معامله قرن رژیم صهیونیستی ملت فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۱۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، رسانه های رژیم صهیونیستی از عملیات جدیدی حزب الله خبر دادند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد دو موشک ضدزره از جنوب لبنان به سمت شهرک المطله در منطقه اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

از سوی دیگر حزب الله لبنان نیز در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین و یاری مقاومت شجاع و شریف آن رزمندگان مقاومت مرکز المطله و تجهیزات جاسوسی آنرا هدف قرار داده و تلفات قطعی به آنها وارد کردند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی از حمله توپخانه ای به الناقوره، مروحین، مطموره و حنین در جنوب لبنان خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6096643

دیگر خبرها

  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • پیام پادشاه مراکش به رژیم صهیونیستی و جهان درباره وضعیت فلسطین
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حماس: برای توافق درباره آتش‌بس و تبادل اسرا به قاهره می‌رویم
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد
  • قدردانی مقاومت فلسطین از حمایت یمن از مردم غزه
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر