Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@16:04:58 GMT

آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۱۰۵۲

آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،بهروز منصورکیائی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران گفت: ثبت نام پایه اول از امروز یکم خرداد در سراسر استان آغاز شد و حداقل سن ثبت‌نام در پایه اول ابتدایی ۶ سال تمام و ملاک محاسبه سن، اول مهرماه است.

او افزود: ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اولی به این صورت است که خانواده‌ها به مدرسه مراجعه کرده و مدیر مدرسه نسبت به ثبت موقت ثبت‌نام دانش‌آموز در سامانه اقدام می‌کند و پس از اعلام پاسخ پایگاه سنجش براساس نوبت‌بندی ثبت‌نام قطعی در مدرسه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصورکیائی با بیان اینکه میان پایه‌ها نیازی به مراجعه حضوری در مدارس ندارند، گفت: ثبت‌نام میان‌پایه‌ها به‌صورت خودکار انجام می‌شود و دانش‌آموز به پایه بالاتر می‌رود البته به‌جز مواردی که قرار است خانواده نسبت به ثبت‌نام دانش‌آموز در مدرسه دیگر اقدام کند که در این صورت شرایط به گونه‌ای دیگر خواهد بود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر اینکه مدارس حق دریافت هیچ وجهی به‌جز وجه کتاب و بیمه دانش‌آموزی را ندارند، افزود: موضوع مهمی که باید مورد توجه خانواده‌ها قرار دارد این است که ثبت‌نام دانش‌آموزان باید در محدوده جغرافیایی صورت گیرد.

منصورکیائی گفت: ثبت‌نام تنها درمدارس خاص، هنرستان‌ها و عشایری محدوده جغرافیایی ندارد در غیر این صورت موضوع مهم ثبت‌نام دانش‌آموز در حوزه جغرافیایی مربوط به خود مهم است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش مازندران ثبت نام مدارس دانش آموز مازندرانی ثبت نام دانش آموز پایه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ احسان طاهری گفت: از مجموع هزارو ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد استان شرکت کردند.
وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.
وی گفت: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان