Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@10:32:51 GMT

رییس حوزه قضایی شهرستان رابُر منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۱۰۷۵

رییس حوزه قضایی شهرستان رابُر منصوب شد

طی حکمی از سوی حضرت آیت ا… رئیسی، ریاست قوه قضاییه، منصور بلاغی اینالو، رییس شعبه 102 کیفری دو شهرستان سیرجان به سمت رئیس حوزه قضائی شهرستان رابر منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در متن این حکم از سوی آیت ا… رئیسی آمده است :

 "امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیتهای سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستمدیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی و همراه با سرعت لازم  موفق و موید باشید".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آئین تودیع و معارفه رئیس جدید حوزه قضائی رابر  روز شنبه  اول خرداد ماه  با حضور دکتر یدا... موحد، رییس کل دادگستری استان و معاونین ایشان، امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم شهرستانهای رابر، بافت و ارزوئیه  در مجلس شورای اسلامی در رابر برگزار خواهد شد.

در این مراسم از خدمات و زحمات آقای محمد جعفری، رئیس سابق حوزه قضایی شهرستان رابُر تقدیر بعمل خواهد آمد و در همین رابطه طی حکمی از سوی حضرت  آیت ا… رئیسی،ر ئیس قوه قضاییه، جعفری به سمت مستشار دادگاه تجدیدنظر  استان کرمان منصوب شده است.

لازم به ذکر است انتصاب تمامی قضات و روسای حوزه های قضایی سراسر کشور، با امضای شخص آیت ا… رئیسی ،رییس قوه قضاییه صورت می گیرد.

گفتنی است آقای بلاغی اینالو از سال 1392 وارد دستگاه قضائی شده است و در سمت های دادیار شعبه اول دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهربابک، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک و از سال 1395 به عنوان رییس شعبه 102 کیفری دو شهرستان سیرجان به شهروندان خدمت نموده است.

بلاغی اینالو دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق از دانشگاه علوم قضایی تهران می باشد و هم اکنون در مقطع دکتری در دانشگاه شیراز درحال تحصیل می باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ریاست قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کردستان پیش از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح این دفتر اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

علی رشیدی افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت‌های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است و این مهم مورد توجه خواهد بود.

وی همچنین بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری‌ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضائی تأکید کرد.

این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضائی ارائه می‌کند.

گفتنی است؛ دفتر فوق چهل و سومین دفتر خدمات الکترونیک قضائی در استان کردستان است.

کد خبر 6097105

دیگر خبرها

  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • پیش‌بینی ۸۲۰ شعبه اخذ رای در ۵ شهرستان شیراز
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • رئیسی به قم می‌رود
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد