Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرئگار مهر، رضا حاجی پور جمعه شب در نشست رئیس و اعضای هیئت علمی دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین شهرستان آمل گفت، یک سرمایه گذار، یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های گل وگیاه و صادرکننده گل‌های زینتی در شهرستان آمل برای همکاری و سرمایه گذاری مشترک با دانشگاه تخصصی فناوری نوین آمل در زمینه ساخت این مجموعه پیشرفته در زمین تولید و همچنین با رویکرد آموزشی در مجموعه اعلام آمادگی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زمین مورد نیاز این مجموعه که حدود ۳۰ تا ۵۰ هکتار است در حال مراحل نهایی نظر کارشناسی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و نیز جهاد کشاورزی مازندران و موافقت برای اجرایی شدن است که انشاله به زودی عملیات اجرایی آن شروع شود.

حاجی پور، به توانمندی‌های بالای این شهرستان در بخش کشاورزی به خصوص در تولید گل و گیاهان زینتی و دارویی اشاره کرد و ادامه داد، وجود دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل که دانشکده مستقل علوم و گیاهان دارویی دارد، ساخت مجموعه تولید گیاهان دارویی با رویکرد آموزشی و نگاه علمی و تخصصی در این مجموعه یک مزیت بسیار مهم است که با همکاری سرمایه گذار بخش خصوصی و حمایت‌های وزارت علوم زمینه آن را به طور جدی فراهم خواهیم کرد.

وی افزود: دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل با وجود قدمت کمتر از یک دهه‌ای آن و حضور محققان و اعضای جوان هیأت علمی، می‌توان رویکردهای آموزشی این دانشگاه را در کنار فعالیت‌های مهارتی برای دانشجویان فراهم کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، همچنین با اشاره به تلاش‌های در حال انجام اعضای هیئت علمی دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل گفت، از شما به عنوان معاون پژوهشی و فناوری وزیرعلوم این انتظار هست که با ارائه یک فرصت و برنامه شش ماهه و یک ساله از آنان در تهیه و تولید مقاله‌های معتبر بین المللی حمایت کنید.

کد خبر 5217432

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی گیاهان دارویی آمل انتخابات 1400 چالش شایستگی ویروس کرونا فلسطین بوشهر جنبش ازما آمار کرونا اردبیل زلزله گرگان انتخابات شورای شهر و روستا عکس استانها واکسن کرونا کرمانشاه دانشگاه تخصصی فناوری های نوین نوین آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۱۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرورش پلیس تخصصی برای بخش‌های گوناگون امنیت

معاون تربیت و آموزش فراجا گفت: پرورش پلیس‌های تخصصی برای بخش‌های گوناگون امنیت، هدف اصلی ما در آموزش است که برنامه‌ها بر اساس آن شکل می‌گیرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آئین تجلیل از استادان مدرسان و گروه‌های علمی برتر فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور سردار قاسم رضایی جانشین فرماندهی کل انتظامی کشور و دیگر فرماندهان برگزار شد.

سردار محمد حسین حمیدی معاون تربیت و اموزش فراجا در این مراسم گفت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری که فرمود معلم مهمان امروز و است و سازنده فردای کشور، اگر بتوانید انسانی مؤمن و درست کار تربیت کنید؛ این بالاترین نعمت است.

وی با اشاره اقدامات تحولی برای پرورش پلیس‌های تخصصی برای بخش‌های گوناگون امنیت گفت: بازنگری در سرفصل‌ها و برنامه‌های عملیاتی رده‌ها با رویکرد مهارت محوری و عملیاتی، تبدیل دوره‌های تخصصی تکمیلی ترفیعاتی به دوره‌های تخصصی مبتنی بر شغل و واکاوی و تحلیل عملیات‌های انتظامی با استفاده از خبرگان در مراکز اجرایی آموزش که در مسیر اجرا هستند.

حمیدی افزود: برنامه ریزی تحولی در فرآیند و محتوای دوره عالی با هدف تربیت سرمایه‌های راهبردی از جمله اقداماتی است که مستقیم با گرو‌های حامی این حوزه را هم بازنگری کنیم.

وی افزود: ارکان ترتبیت در اموزش فراجا به این شکل است که مربی همه کارکنان هستند، و در مراکز مختلف آموزشی، از منابع آموزشی مختلفی استفاده می‌کنیم که در راستای بازنگری و به روز شدن آن‌ها اقداماتی صورت گرفته است.

حمیدی با اشاره به آمار گروه‌های علمی گفت: در حال حاضر ۴۵ حوزه مرکزی، ۳۴ مرکز فرماندهی استان، هشت آموزشگاه تخصصی و عمومی، ۲۴ دانشگاه امام حسن مجتبی، ۱۵ دانشگاه جامع و ۸ دانشگاه علمی کاربردی فعال در سراسر کشور داریم.

معاون تربیت و آموزش فراجا ادامه داد: همچنین ۲۷۷ هیات علمی ۱۶۵۰ مدرس مراکز آموزشی ۳۷۳۵ نفر ۷ هزار و۹۳ نفر در سراسر کشور در حال آموزش هستند.

حمیدی گفت: پرورش پلیس‌های تخصصی برای بخش‌های گوناگون امنیت، هدف اصلی ما در آموزش است که برنامه‌ها بر اساس آن شکل می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • مبادله ۴۰ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری فارس و هیئت‌های خارجی
  • مبادله بیش از ۴۰ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری بین استان فارس و هیات‌های خارجی
  • حمیدیه رتبه برتر تولید نعنای دارویی در استان خوزستان+فیلم
  • پرورش پلیس تخصصی برای بخش‌های گوناگون امنیت
  • ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در دانشگاه مازندران
  • برداشت گیاهان دارویی از رویشگاه‌های هرمزگان
  • تربیت نیروهای متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • ظرفیت کشت گیاهان دارویی در بیش از ۵۰ نقطه لرستان
  • اهلی سازی دو گیاه دارویی در خراسان شمالی
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم