Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد طاهرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: موضوع شفافیت از جمله حقوق مردم که بر عهده مسئولین است.

وی تصریح کرد: شفافیت یعنی صداقت در گفتار و رفتار، اینکه مردم از عملکرد مالی و رفتاری مسئولین بی‌اطلاع باشند فاصله‌ای تأثیرگذار بین ملت و مسئولین ایجاد می‌کند که دشمنان و کمین کنندگان انقلاب سال‌هاست به دنبال همین فاصله‌ها برای نفوذ بیشتر و عمیق‌تر در وفاداری ملت به انقلاب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهرزاده اضافه کرد: نبود قانونی کارآمد برای شفافیت سازی فرصتی برای سوداگران و غارتگران سودجو فراهم می‌آورد تا بتوانند در پشت نقاب تزویر و انقلابی گری مصنوعی ملت را تاراج و منافع خود را تأمین کنند.

وی افزود: اگر قبل از انتخابات کاندیدا موضوع شفافیت را صادقانه عملی کنند مردم نیز با طیب خاطر بیشتر و اعتماد عمیق‌تر پای صندوق‌ها حاضر می‌شدند و حمایت قاطعانه‌تری از نامزدهای خود خواهند داشت.

عضو شورای وحدت اصولگرایان استان بوشهر خاطرنشان کرد: شفافیت به ویژه در کاندیدا در شوراهای اسلامی شهرها که بناست مدیریت شهری را در اختیار بگیرند و بودجه شهر را کنترل کنند، شائبه‌های رانت‌خواری، زد و بند و لابی گری‌های غیرمعمول کمتر خواهد شد و هر روز از جراید و فضای مجازی خبر دستگیری یا انحلال شوراها را نخواهیم شنید.

طاهرزاده اضافه کرد: در این بین وظیفه مردم نیز مطالبه گری در چارچوب قوانین اسلام و کشور است تا فضای سودجویان تنگ و آرامش خیانت‌کاران با استرس و اضطراب توأمان شود و دستگاه‌های نظارتی و قضائی بتوانند باقدرت با این‌گونه پدیده‌ها مقابله کنند

وی افزود: با توجه به عدم اعتماد مردم به عملکرد شوراها در چند سال اخیر برای جذب مشارکت حداکثری لازم است موضوع شفافیت و صداقت کاندیدا مورد تأکید قرار گیرد.

عضو شورای وحدت اصولگرایان استان بوشهر خاطرنشان کرد: رسانه‌ها، احزاب و تشکل‌های سیاسی و اجتماعی و آحاد مردم باید مطالبه از شفافیت کاندیدا را به‌طور جد پیگیر باشند تا مشارکت در انتخابات پیش رو به حداکثر خود برسد و بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص مشارکت حداکثری به عرصه ظهور برسد.

کد خبر 5217380

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب شورای وحدت چالش شفافیت انتخابات 1400 بوشهر جنبش ازما چالش شایستگی انتخابات 1400 چالش شایستگی ویروس کرونا فلسطین بوشهر جنبش ازما آمار کرونا اردبیل زلزله گرگان انتخابات شورای شهر و روستا عکس استانها واکسن کرونا کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۱۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در سال جهش تولید، ارز چند نرخی را حذف کنید

به گزارش خبرگزاری مهر دبیر کل انجمن کارفرمایی صنعت پالایش نفت در خصوص نامه انجمن ها به رهبر انقلاب در خصوص سرکوب نرخ ارز در سامانه نیما گفت: در سالی که جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است باید زمینه های مشارکت بخش خصوصی در اقتصاد با حذف ارز چند نرخی از سوی بانک مرکزی رقم بخورد زیرا پس از سال ها تجربه، اثبات شده که ارز چند نرخی فساد آور است.

ناصر عاشوری دبیر کل انجمن کارفرمایی صنعت پالایش نفت اظهار داش: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، باید زمینه های لازم از سوی دولت و مجلس برای افزایش تولید با مشارکت مردم و بخش خصوصی فراهم شود اما کماکان سیاست های بر ضد این شعار کماکان در اقتصاد وجود دارد.

وی به سیاست های ارزی بانک مرکزی اشاره کرد و گفت: ارز چند نرخی مشکلات زیادی به همراه دارد و فساد آور است و از طرفی هم انگیزه لازم را از تولیدکنندگان می گیرد.

وی افزود: لذا باید سازوکارهایی تعبیه شود تا مشارکت سرمایه گذار و بخش خصوصی و مردم در اقتصاد بیشتر شود زیرا با گذشت ۴۰ سال از انقلاب، همچنان سهم بخش خصوصی در اقتصاد ملی بسیار ناچیز است و به نظر می رسد یکی از راهکارهای اصلی افزایش مشارکت بخش خصوصی در اقتصاد، حذف ارز چند نرخی از سوی بانک مرکزی است.

کد خبر 6094072 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • چالش‌ها و راهکار‌های مشارکت سیاسی آگاهانه
  • در سال جهش تولید، ارز چند نرخی را حذف کنید
  • خود را مکلف به دفاع از حقوق عامه کسانی می‌دانیم که زبان شکایت ندارند
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه
  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات