Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیست نهایی وزنه برداران حاضر در قهرمانی جوانان جهان اعلام شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه برداری جوانان جهان در تاشکند ازبکستان آغاز شده است. لیست نهایی شرکت کنندگان در این مسابقات اعلام شد و 105 وزنه بردار در بخش دختران و 139 وزنه بردار در بخش پسران شرکت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ایران دو وزنه بردار در بخش دختران و چهار وزنه بردار در بخش پسران دارد البته یکی از وزنه برداران پسر ایران  در صورت  نداشتن مشکل پزشکی به مسابقات اعزام می شود.

هدایت تیم پسران را سعید علی حسینی بر عهده دارد که اولین تجربه مربیگری او در مسابقات بین المللی است.

تیم وزنه برداری ایران با توجه به اینکه تا روز پنج شنبه هفته جاری نماینده ندارد، اواسط هفته به عازم ازبکستان می شود.

بخش دختران

دسته 76 کیلوگرم:

11 وزنه بردار در دسته A به رقابت می پردازند. رکورد ورودی الناز باجلانی 205 کیلوگرم است . وزنه بردار روسیه با رکورد 240 کیلوگرم در این گروه اول است.

دسته 87 کیلوگرم:

در گروه A این دسته هشت وزنه بردار حضور دارند و رکورد ورودی یکتا جمالی 210 کیلوگرم است. وزنه بردار ازبکستان با 240 کیلوگرم صدرنشین این گروه است.

بخش پسران 

دسته 81 کیلوگرم:

در گروه A این دسته 10 وزنه بردار حضور دارندو رکورد ورودی عبداله بیرانوند نماینده ایران325 کیلوگرم است.

  بیشترین رکورد ورودی برای نماینده ارمنستان با 340 کیلوگرم است.

دسته 96 کیلوگرم:

9 وزنه بردار در گروه A به رقابت می پردازند  و رکورد ورودی حسین بیرانوند 350 کیلوگرم اعلام شده است. بیشترین رکورد ورودی برای وزنه برداران روسیه و ارمنستان با 360 کیلوگرم است.

دسته 109+ کیلوگرم:

در گروه A این دسته 10 وزنه بردار به رقابت می پردازند و ایران دو نماینده در این وزن دارد. رکورد ورودی رضا حسن پور 395 و علیرضا زندی 385 کیلوگرم است. وزنه بردار هلند با 400 کیلوگرم صدر نشین این دسته است.

برنامه رقابت نمایندگان ایران:

پنجشنبه 6 خرداد : دسته 81 کیلوگرم پسران   ساعت 18:30

جمعه 7 خرداد: دسته 76 کیلوگرم دختران  ساعت 15:30

شنبه 8 خرداد: دسته 96 کیلوگرم پسران   ساعت 18:30

یک شنبه 9 خرداد: دسته 87 کیلوگرم دختران  ساعت 15:30

دوشنبه 10 خرداد: دسته 109+ کیلوگرم پسران ساعت 16:30

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزنه برداري فدراسیون وزنه برداری سعید علی حسینی وزنه بردار در بخش رکورد ورودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۱۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمی ایرانی جایگاه قهرمان پرآوازه جهان را تصاحب کرد

به گزارش همشهری آنلاین، سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو همانند ماه‌های گذشته رنکینگ المپیکی تکواندوکاران در ماه «مه» رامنتشر کرد که ثبت امتیازات مسابقات بین المللی موجب صعود تکواندوکاران کشورمان شد و در میان المپین ها، ناهید کیانی با یک پله صعود جای «جید جونز» قهرمان پرآوازه جهان را در رده دوم گرفت.

در وزن ۵۸- کیلوگرم گروه آقایان، مهدی حاجی موسائی با جمع امتیازات ۳۲۵.۵۲ امتیاز و بدون تغییر در رده ششم رده بندی ایستاد. در همین وزن ابوالفضل زندی با کسب ۲۱۵.۳۷ امتیاز و یک پله صعود در جایگاه سیزدهم جهان قرار گرفت. متین رضایی در وزن ۶۸- کیلوگرم، با ۲۰۰.۴۰ امتیاز و یک پله صعود در رده شانزدهم ایستاده است. رضا کلهر با وجود دوری از میادین در جایگاه ۴۸ جهان قرار دارد.

در وزن ۸۰- کیلوگرم، مهران برخورداری مرد المپیکی ایران با ۲۴۸.۷۵ امتیازو بدون تغییر در رده نهم ایستاد؛ میرهاشم حسینی با کسب ۱۳۱.۲۵ امتیاز و یک پله صعود در رده بیست و یکم جای دارد. آرین سلیمی دیگر المپین ایران با ۱۷۵.۵۶ امتیاز و بدون تغییر در رده بیست و یکم وزن ۸۰+ کیلوگرم، جای دارد.

در گروه بانوان و در وزن ۴۹- کیلوگرم، مبینا نعمت زاده دختر المپین ایران با ۲۳۱.۷۵ امتیازدر رده نهم ایستاده است. سوگند شیری قهرمان جهان با کسب ۱۳۱.۱۰ امتیاز در رده سی و دوم قرار دارد؛ غزل سلطانی با کسب ۱۰۱.۴۷ امتیازدر جایگاه ۴۷ قرار گرفت. سعیده نصیری هم با ۵ پله صعود و کسب ۸۴.۶۲ امتیاز در رده ۶۲ قرار دارد.

در وزن ۵۷- کیلوگرم، ناهید کیانی دختر المپیکی ایران با کسب طلای تورنمنت آزاد صربستان و ارتقای امتیازاتش به ۴۲۶.۴۳ امتیاز، با یک پله صعود در جایگاه دوم جای گرفت. در وزن ۶۷- کیلوگرم ساغر مرادی با کسب ۹۶.۱۶ امتیاز در رتبه ۴۶ ایستاد؛ سیده نرگس میرنوراللهی با ۹۳.۸۴ امتیاز در رده ۴۷ و ملیکا میرحسینی با کسب ۹۳.۰۹ یک رده بالاتر از میرنوراللهی در این وزن قرار گرفته است. در وزن ۶۷+ کیلوگرم، زهرا پوراسماعیل نیز با ۶۳.۱۴ امتیاز در رتبه ۵۱ رنکینگ المپیکی قرار دارد.

کد خبر 849299 برچسب‌ها ویژه ورزشی تکواندو

دیگر خبرها

  • رزمی ایرانی جایگاه قهرمان پرآوازه جهان را تصاحب کرد
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند